FANDOM

Марія Баррінг на прізвисько «Мільва» (пол. Milva) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри Гвинт: відьмацька картярська гра.

Лучниця, уродженка Верхнього Соддена, спадкова мисливиця. З дитинства навчалася мисливського ремесла і стрільби з лука. Володіє виключно цікавим стилем мови, оскільки походить з кметської родини.

Біографія Редагувати

Ранні рокиРедагувати

Після смерті улюбленого батька з негативом поставилася до появи вітчима в сім'ї. У віці п'ятнадцяти років, дивом і вилами уникнувши сексуальних домагань з боку чоловіка своєї матері, покинула рідну домівку. Переслідувана баронськими лісничими, знайшла притулок в Брокілоні, у дріад.

Притулок в БрокілоніРедагувати

Неодноразово допомагала дріадам, заманюючи в пастки каральні експедиції проти них, тоді ж заробила своє прізвисько — «Мільва»[1]. Після початку Північних Воєн стала допомагати скойа’таелям: виводила розбиті бригади із засідок і пасток, служила провідником до Брокілона, де ельфи отримували можливість відпочити і сформувати нові боєздатні загони (в знак особливої довіри ельфи називали її sor’ca — «сестра»).

Зустріч з ҐеральтомРедагувати

Коли Ґеральт після бунта на Танедді лікувався в Брокілоні від отриманих ран, Ейтне Срібноока, глава дріад, попросила Мільву допомогти відьмаку в його пошуках.

Спочатку допомога обмежувалася тільки збором інформації, але пізніше, коли відправившийся на пошуки Цірі Ґеральт випадково схопився з загоном нільфгардців (тим самим звільнивши з-під арешту Кагіра), Мільва, таємно слідувала за відьмаком, допомогла йому в сутичці і далі вирушила разом з Ґеральтом і Любистком, як повноправна супутниця.

Незадовго до перетину Яруги, лучниця зізналася супутникам, що вагітна від одного з врятованих нею ельфів, якого з тих пір не бачила. У цьому полягала одна з причин, за якими вона пішла з Брокілона. Однак під час битви на мосту у неї стався викидень, тому в битві вона не брала участь і довгий час приходила в себе.

Перебування в ТусаніРедагувати

Коли команда відьмака зупинилася в Тусані, у Мільви з'явився залицяльник — барон Амадіс де Трастамара, суворий відлюдний велетень, куди краще відчуває себе в лісі, ніж при дворі, такий же, як і вона сама, пристрасний мисливець і стрілець з лука. Справа дійшла до пропозиції руки і серця, але Мільва, в сум'ятних почуттях, відмовила барону.

Замок СтіґґаРедагувати

Через деякий час Ґеральт з супутниками покинули Тусан; під час штурму замку Стіґґа, цитаделі чародія Вільгефорца, Мільва загинула, смертельно поранена стрілою в самогубниому поєдинку — за іронією долі, в перший і останній раз зустрівши рівного за майстерністю противника.

Гра «Відьмак» Редагувати

Мільва коротко згадується Любистком разом з Регісом, Кагіром і Ангулемою, коли він розповідає про момент, коли він відчував присутність своїх померлих друзів, в той час як вони допомагали Ціріллі переправити відьмака і чародійку на острів Яблунь.

На момент подій гри, Мільва вже декілька років як загинула. Проте, вона присутня в міні-грі «Гвинт», в вигляді картки фракції Скойа'таелей.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Мільва

Мільва присутня в вигляді золотої легендарної картки фракції Скойа'таелей у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, коли викладується на поле бою, повертає в руки гравців найсильнішу картку з кожної частини поля.

Опис картки:

З кожною пропущеною стрілою, я думаю про мого батька. Він би потрапив. Я думаю.

ГалереяРедагувати

Примітки Редагувати

  1. Що в перекладі зі Старшої Мови — «Коршун» чи «Каня».

Випадкова вікі