FANDOM

Міло Вандербек на прізвисько «Русті-Рижик» (пол. Milo Vanderbeck) — кучерявий рудоволосий половинчик, був хірургом у польовому таборі Нордлінгів, автор книг «Судова медицина» і «Основи патоломорфології».

Під час битви під Бреною командував в одному з трьох польових госпіталів, в його команді були Марті Содергрен, Шані і Іоля Друга. Родич Імпи Вандербек.

Помер в Маріборі під час спалаху Катріони[1], майже до останнього займаючись лікуванням хворих.

У книгах Сапковського Редагувати

— Геть звідси! — Русті трьома стрибками підскочив до Іолі, затулив її. — Геть з мого намету, вбивця! Вимотуйте звідси туди, на поле. Там твоє місце. Серед інших вбивць. Можете поперебивати один одного там, якщо вам не терпиться! Але звідси — геть!
Ельф глянув вниз. На тремтячого від страху пузатого нізушка, що верхівкою кучерявої голови дістає йому лише трішки вище пояса.

Русті і Іоля скінчалися через рік після битви, в Маріборі, під час страшного спалаху кривавої лихоманки, зарази, яку називали також Червоною Смертю, або — за назвою корабля, на якій її завезли, — «Бічем Катріони». Тоді з Марібору бігли все медики і більшість жерців. Русті і Іоля, звичайно, залишилися. Вони лікували, бо були лікарями. Те, що від Червоної Смерті не було ліків, значення для них не мало. Обидва заразилися. Він помер у неї на руках, в міцних надійних обіймах її сільських, великих, некрасивих, але прекрасних рук. Вона померла через чотири дні. На самоті.

Примітки Редагувати

  1. Хвороба, занесена блохою на шкірі Цірі з інших світів, названа так по імені судна, після прибуття якого в порт почалася епідемія хвороби

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі