FANDOM

Морвран Вооріс (пол. Morvran Voorhis) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Ґвент: Відьмак. Карткова гра.

Імператор Нільфгарду, син принца Вооріса. Був членом купецької гільдії, в ході третьої північної війни — командир дивізії «Альба»

Біографія Редагувати

Ранні рокиРедагувати

Майбутній Імператор народився в знатній сім'ї Воорісів. Точна дата народження невідома, проте в 1268 році він був ще маленькою дитиною, далеким до повноліття. У цьому ж році змовники в особі Йоахіма де Ветта, Ардаля еп Дагі, цебто графа д'Арві, графа Бруанне і Беренгара Леуваардена планували скинути імператора Емгира вар Емрейса і звести на трон графа Вооріса або ж його сина, Морврана.

Варіант зі зведенням на трон Морврана був хороший тим, що він є родичем вар Емрейса як по батьківській, так і по материнській лінії. Згодом змова була розкрита, проте ні Морвран, ні його батько не були покарані.

Зходження на престолРедагувати

У 1290-их він зійшов на престол. У роки його правління колишній імперський каодьютор Петер Евертсом був несправедливо звинувачений у зловживаннях, засуджений і ув'язнений у фортецю. Помер Евертсом в замку Віннебург в 1301 році.

Кінець правлінняРедагувати

Правління Імператора Морврана Вооріса закінчилася не пізніше 1328 року. Точна дата не відома.

Під час подій Третьої Північної Війни, Морвран Вооріс виступає в ролі командира дивізії «Альба». Декілька разів зустрічається Ґеральту, спочатку під час аудієнції у Емгира вар Емрейса, а потів у Новіграді, в гостях у баронеси Луїзи Ла Валетт.

Запис у щоденнику Редагувати

Морвран Вооріс, командир дивізії «Альба», був не тільки високопоставленим воєначальником, а й чистокровним аристократом, одним з тих, хто по праву міг назвати себе справжнім нільфгардцем, а цього імені заслуговували лише корінні уродженці імперської столиці і найближчих її околиць. При першій зустрічі Ґеральт і припустити не міг, що такого важливого особі доручено "задати йому кілька звичайних запитань". Втім, Геральта ніколи не цікавили ні звання, ні титули.
Наступна зустріч відьмака і Вооріса сталася трохи часу по тому в Новіграді. Генерал нільфгардської армії, користуючись нейтралітетом міста, гостював у баронеси Луїзи Ла Валетт.

Гра «Гвинт: Відьмацька карткова гра» Редагувати

Морвран Вооріс (Ґвент Відьмак)

Морвран Вооріс присутній в вигляді лідера фракції Імперії Нільфгарду у грі «Ґвент: Відьмак. Карткова гра».

Має спеціальну здатність, через яку може зіграти нелояльний загін з колоди на поле бою.

Опис картки:

Літнє сонце, що віддзеркалюється в тихих водах Альби — ось, що Нільфгард для мене

Цікавості Редагувати

  • Якщо в книгах станом на 1268 рік він — маленька дитина, то 1272 році (час дії подій гри «Відьмак 3: Дикий Гін») він вже бойовий генерал, командир дивізії Альба, що може свідчити про помилку розробників.

Примітки Редагувати

  1. Як і вся нільфгардська знать, має ельфську кров Dhu Seidhe в своєму родоводі.
  2. Займав цю посаду під час подій Третьої Північної Війни. Через десять років став Імператором Нільфгарду.
  3. Титул «Імператор Нільфгарду» в оригінальній, нільфгардській вимові.

ГалереяРедагувати

Імператори Нільфгарду COA BigNilfgaard
ТорресФергус вар ЕмрейсУзурпаторЕмгир вар ЕмрейсМорвран ВоорісЦірілла (опціонально) • Ян Кальвейт
Імператорські дружини і наложниці
Паветта (формально) • Айне ДермоттКлара еп Гвиндолин ҐорДерваля Триффін БруеннКартія ван КантенФальшива Цірі

Випадкова вікі