FANDOM

Мале́на (англ. Malena) — героїня ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеоігор Відьмак 2: Вбивці Королів і Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Ельфка із Флотзама, посібниця місцевих Скойа'таелей, колишня коханка Димитра.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Білий Вовк зустрічає ельфку Малену в околицях Флотзама, в селищу Біндюга. Її підозрювали в тому, що вона заманила вартових в засідку скойа'таелей.

Спустившись в печеру накерів, Ґеральт зрозумів, що ельфка дійсно заманила солдат в пастку скойа'таелей. Доля її залежить від вибору відьмака. Але якщо він вирішить дати їй другий шанс, вона спробує прибрати і його.

Запис у щоденникуРедагувати

Життя нелюдей з Флотзама було нелегким, а Малена не була виключенням. Цю ельфку підозрювали в тому, що вона заманила солдат в засідку скойа'таелей, а така підозра легко могла привести на шибеницю.
Ельфка дійсно заманила солдат в пастку, і тепер її доля знаходилася в руках Ґеральта.

Якщо Ґеральт сказав вартовим правду:

Малена була арештована за співучасть у вбивствах і понесла заслужену кару за діяння.

Якщо Ґеральт особисто покарав Малену:

Хоча відьмак не розкрив її таємниці, недовірлива ельфка відплатила зрадою за допомогу. За це вона отримала заслужену кару.

Якщо Ґеральт прогнав Малену:

Хоча відьмак не розкрив її таємниці, недовірлива ельфка відплатила зрадою за допомогу. Але навіть тоді відьмак не принизила себе вбивством беззбройної, але лише велів їй забиратися геть.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: Відьмацька карткова гра» Редагувати

Малена (Ґвент).png

Малена присутня в вигляді срібної епічної картки фракції Скойа'таелей у грі «Ґвент: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, завдякий якій віднімає однин бал сили у випадкового загону ворога, коли на вашій стороні з'являється загін ельфа.

Опис картки:

Я ненавиджу тебе, д'ойне. Ви всі однакові.

Цікавості Редагувати

  • Ім'я персонажа є відсиланням до героїні однойменного італійського фільму — «Малена».

Галерея Редагувати

Випадкова вікі