FANDOM

Анклав масиву Магакам (пол. Mahakam) — автономний регіон населений краснолюдами і гномами, що знаходиться під формальним протекторатом Темерії.

Опис Редагувати

ГеографіяРедагувати

  • Тут розташовуються поселення краснолюдів і гномів, в тому числі безліч шахт, металургійних заводів, і кузень.

ЕкономікаРедагувати

Магакам є найбільшим експортером заліза і сталі в Північні королівства, та Імперію Нільфгарду. Залізні вироби з Магакама славляться своєю якістю і вважаються кращими в світі.

Крім того Магакам широко відомий виготовленням зброї, яку гноми і краснолюди створюють в своїх кузнях з використанням новітніх технологій і багаторічного досвіду. Навіть такі досвідчені воїни, як відьмаки, визнають махакамску зброю кращою і оцінюють роботу ковалів гідно.

ПолітикаРедагувати

Магакамом одноосібно управляє Брувер Гоґ. Його покої знаходяться десь під горою Карбон.

Офіційно Магакам знаходиться під владою Темерії і особисто короля Фольтеста, хоча на ділі будь-яка спроба втрутитися в управління анклаву гномів і краснолюдів чревата зупинкою поставок залізної руди і зброї.

Армія Редагувати

Під час Північних Воєн, краснолюди з Магакама організували загони Добровольчої Раті і билися на стороні Північних королівств.

У книгах СапковськогоРедагувати

Регіс несподівано здивувався, коли виявилося, що кінцева мета походу не анклав масиву Магакам, одвічне і безпечне місце поселення краснолюдів. Золтан, який перевершив балакучістю Любистка, повідомив, що в Магакам не повернеться навіть під конвоєм, і дав волю своїй неприязні до пануючих там порядків . Особливо йому не подобалася політика і абсолютизм старости Магакама і всіх інших Краснолюдських кланів Брувера Гоґа.

Хрещення вогнем, ст. 70

І в Магакамі є техніка, — вставив Перциваль Шуттенбах. — Металургія! Величезні печі, не якісь засранні курні хатинки. Водяні і парові молоти...
Всі знають про техніку. Але не всі знають, що Магакам експортує сталь. В королівства. Але і в Нільфгард теж. А якщо нас хтось пальцем зачепить, ми знищимо майстерні і затопимо рудники...

Хрещення вогнем, ст. 78

Я вже вирішив: подамся на дальній Південь, в Содден, Магакам і Ангрен. Відомо, там, де пройшли війська, особливо плодяться страховидла.
Аплегатт запросто подолав річку - з червня не було дощів, і вода в Ємені помітно спала. Дотримуючись узлісся, дістався до дороги, що веде з Визіми на південний схід, в сторону Краснолюдських мідеплавень, кузень і селищ в масиві Магакам.
Над битим шляхом, голосно каркаючи, летіли ворони. Вони летіли на схід, в сторону Магакама і Доль Ангра, в сторону Венгерберга.

Час погорди, ст. 170

Ви, відьмаки, вмієте мечами розмахувати, а самі робити щось їх не навчилися. Такі мечі тільки у нас купують, в Магакамі, у гори Карбон.

Хрещення вогнем, ст. 109

Товар йде через Магакам, через Брюґґе, через Верден, через порти Цідаріса...

Кров ельфів, ст. 88

Виїхали з лісів на схилі пагорба, і негайно перед ними внизу блиснула дзеркальна гладь озера Лок Ескалотт, що має форму руни, від якої воно і отримало назву. Озеро іскрилося в улоговині. У дзеркало вод дивилися порослі смереками і модрина пагорби Крааг Рос, що виступають вперед передгір'я масиву Магакам.

Володарка Озера, ст. 70

ЦікавостіРедагувати

  • Герб і прапор для Магакаму фактично ніколи не були описані в книгах. Даний герб і прапор були розроблені фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака.
  • Точно не відомо, що сталось з Магакамом після подій «Вбивць Королів» та «Дикого Гону». Скоріше за все, Магакам став автономним регіоном у складі Імперії Нільфгарду, чи залишився під протекторатом провінції Темерія.

Примітки Редагувати

  1. Формально, анклав знаходиться під протекторатом королівства Темерія, але насправді, вся влада зосереджена в руках Брувера Гоґа.

Випадкова вікі