FANDOM

Лісовик, або Лєший (пол. Leszy) — істота, що населяє густі ліси. Раніше лісовики зустрічалися дуже часто і повсюдно. Зараз же — велика рідкість.

Лішак зазвичай харчується лісовими звірами, не чіпаючи людини. Але якщо двоногий прибулець, з'явившись в лісі, ображає природу — лихо не чекатиме (особливо, коли голодне) — підкрадеться і зверне шию, або проб'є голову сухим, костистих кулаком. Іноді ця шанована істота може лікувати інших лісових мешканців і закликати Накерів або воронів на захист лісу. Його атаки неквапливі, але смертельні.

Щось, що «живе тільки вбивати». А коли вони вбивають когось або щось, вони не залишають майже нічого для падальників.

Зовнішність Редагувати

Зовні — висока, сухорлява, коричнева, рідше — зелена істота, яка має руки і ноги, потворної форми голову. Пальці забезпечені гострими, чіпкими кігтями, за допомогою яких лешаки деруться по деревах.

Мають велику силу, часто дурять наївним Кметам голови, аукая і закликаючи в гущавину, де і пожирають.

Запис в Бестіарії Редагувати

У цьому лісі не полюють. Ніколи. Хоч би село з голоду вмирало.
— Мстивой, староста села Хащеве в Нижньому Едірні.
Лісовика можна зустріти в густих древніх лісах. Він живе на самоті, виключно прив'язаний до своєї території, і його вкрай важко вистежити. Користуючись вродженою магією, він контролює живучих на його території звірів і рослин, що робить його серйозним противником. Старі особини, відомі як стародавні лісовики, особливо небезпечні.

Додатково Редагувати

  • Лісовик — лісовий дух у слов'янській міфології.
  • Схожі створіння, що в початкових трейлерах і артах сприйняті як лісовики, є бісами.

В книгах Редагувати

  • Практично не зустрічається на сторінках саги. Лише згадується у списках, коли герої перераховують якусь нечисть, чи розмірковують: хто б це міг зробити ту, чи іншу шкоду.

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати