FANDOM

Лісовик, або Лєший (пол. Leszy) — істота, що населяє густі ліси. Раніше лісовики зустрічалися дуже часто і повсюдно. Зараз же — велика рідкість.

Лішак зазвичай харчується лісовими звірами, не чіпаючи людини. Але якщо двоногий прибулець, з'явившись в лісі, ображає природу — лихо не чекатиме (особливо, коли голодне) — підкрадеться і зверне шию, або проб'є голову сухим, костистих кулаком. Іноді ця шанована істота може лікувати інших лісових мешканців і закликати Накерів або воронів на захист лісу. Його атаки неквапливі, але смертельні.

Щось, що «живе тільки вбивати». А коли вони вбивають когось або щось, вони не залишають майже нічого для падальників.

Зовнішність Редагувати

Зовні — висока, сухорлява, коричнева, рідше — зелена істота, яка має руки і ноги, потворної форми голову. Пальці забезпечені гострими, чіпкими кігтями, за допомогою яких лешаки деруться по деревах.

Мають велику силу, часто дурять наївним Кметам голови, аукая і закликаючи в гущавину, де і пожирають.

Запис у бестіарії Редагувати

У цьому лісі не полюють. Ніколи. Хоч би навіть і все село з голоду вмерло.
— Мстивой, солтис села Хащове в Нижньому Едірні.
Лісовик (лєший) мешкає в густих віковічних лісах. Він веде самотнє життя, дуже прив’язаний до своєї території, неймовірно хитрий і обережний. Послуговуючись потужною магією, він контролює тварин і рослини у своєму ареалі, що робить його дуже небезпечним противником. Старі екземпляри, так звані прадавні лісовики, становлять ще більшу загрозу.
У деяких краях цим істотам поклоняються. Селяни, що живуть поруч із лісом, приносять їм жертви, зазвичай зайців і птахів, хоча інколи й людську кров. Це стало підґрунтям для багатьох легенд про дружніх лісовиків, які женуть здобич на мисливців, виводять заблукалих із лісу або навіть рятують їх від розбійників. На жаль, у цих казочках немає ні дещиці істини. Люди для лісовиків — виключно джерело енергії, якою ці потвори живляться, висмоктуючи її дощенту.
Деякі з лісовиків створюють магічні тотеми, що їх підсилюють. Такі тотеми слід руйнувати, перш ніж нападати на чудовисько. Крім того, деякі лісовики можуть забезпечувати собі безсмертя, і ось як: потвора дряпає пазурами заблукалого мандрівника й зачаровує його чорною магією. Доти, доки позначена так особа лишається поблизу ареалу чудовиська, воно відроджуватиметься після кожної загибелі. Єдиний спосіб подолати такого лісовика — прогнати або вбити позначену людину.
У бою лісовики користуються не лише довгими пазурами, але й допомогою численних союзників: вовків, які завжди відповідають на поклик чудовиська, і гайвороння, яке відволікає ворога. Лісовики здатні підкорювати своїй волі навіть рослини, які теж допомагають їм битися. На відьмацьке щастя, лісовики таки мають слабке місце: вони вразливі до Знака Іґні.

Додатково Редагувати

  • Лісовик — лісовий дух у слов'янській міфології.
  • Схожі створіння, що в початкових трейлерах і артах сприйняті як лісовики, є бісами.

В книгах Редагувати

  • Практично не зустрічається на сторінках саги. Лише згадується у списках, коли герої перераховують якусь нечисть, чи розмірковують: хто б це міг зробити ту, чи іншу шкоду.

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати