FANDOM

Лео (пол. Leo) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри Відьмак.

Останній вихованець Весеміра, сирота якого той підібрав після Північних Воєн.

ОписРедагувати

ХарактеристикаРедагувати

  • На момент 1270-го року вважався наймолодшим представником Школи Вовка в Каер Морені, хоча не він не був повноцінним відьмаком.
  • Недивлячись на те, що хлопець не пройшов випробування травами, він пройшов інші етапи тренування, включаючи активацію відьмацького медальйону.
  • Під кінець свого тренування в відьмацькій фортеці, Лео вже володів Знаками (хоча й не міг їх викликати, через те, що зламав пальці на тренуванні) та мав хороші навики в володінні мечем (зміг вдарити Ламберта, коли той відволікся).

ЗовнішністьРедагувати

  • Лео виглядає типовим представником Школи Вовка. На обличчі має великий шрам, схожий на той, що у Ґеральта. Більшу частину часу носить шкіряну куртку, аналогічну тій, що у Ламберта та Ескеля.

Гра «Відьмак» Редагувати

Весемір відправляє Лео в лабораторію, щоб перешкодити чужинцям вкрасти відьмацькі секрети. Опинившись в лабораторії, Лео і Ґеральт зустріли Азара Яведа і Професора.

Професор каже Ґеральту: «Кажуть відьмак зіб'є стрілу на льоту», і цілячись в Вовка, повертає арбалет і робить постріл в груди Лео.

Запис в щоденникуРедагувати

People Leo Leo is the youngest of Kaer Morhen's residents. He's not a full witcher — though he has completed his training, he was not subjected to mutation. Leo comes across as a hot-headed whelp, but is also kind-hearted and good.
It appears that Leo is somewhat fascinated with me. He has heard the ballads about the White Wolf and now holds me in high regard.
Leo was killed by the Professor, one of the leaders of the assault on Kaer Morhen. The boy was too hasty and inexperienced. I wasn't able to help him, even though I was right beside him.
"I saw Leo's face again — this time on a specter. It reminded me that I failed in the cellars of Kaer Morhen."

Пов'язані квестиРедагувати

Leograve

У грі Відьмак 3: Дикий Гін, Лео згадується у діалогах з деякими героями, такими як Весемір.

Також у грі можна знайти його могилу, біля якої відьмак промовить: «Могила Лео... Безглузда смерть, якої можна було б уникнути».

Примітки Редагувати

  1. Хоча Лео володів Знаками, він не міг їх використовувати під час атаки Азара Яведа на Каер Морен, через поранення пальців на тренуванні.