FANDOM

Icon City
Places Kovir

Лан Ексетер (пол. Lan Exeter) — зимова столиця королівства Ковір і Повіс. Літньою ж столицею є Понт Ваніс.

Опис Редагувати

Місто розташоване в затоці Пракседа в Північному морі в гирлі Танго. Місто не має вулиць, місцеві переміщуються за допомогою Великого каналу.

Великий канал веде прямо з порту до королівської резиденції, Енсенада. Канал проходить повз палацових садиб Адміралтейства і місцевих магнатів, не кажучи вже про безліч інших великих, хоч і вузьких будинків. Вузькість всіх цих маєтків і особняків, обумовлена спеціальним податком за ширину будинку.

Відомі місця Редагувати

  • Будівля Адміралтейства
  • Енсенада, палац короля
  • Штаб-квартира купецької гільдії
  • Великий Канал

Відомі жителі Редагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

Друїди з Ковірского Кола, — продовжив чарівник, — знайшли мене в канаві в Лан Екстері. Прихистили, виховали і вивчили. На друїда, зрозуміло. Знаєш, хто такі друїди? Це такі мутанти, бродяги, які бовтаються по світу і поклоняються священним дубам.

Час погорди

Вони пливли по Великому Каналу, повз величної будівлі Адміралтейства і резиденції Купецькою гільдії. Пливли вздовж променадов, заповнених яскраво і багато одягненою натовпом. Пливли крізь стрій дивовижних магнатських палаців і купецьких кам'яниць, що відбиваються в водах Каналу веселкою розкішних, але незвично вузьких фасадів. У Лан Ексетері платили податок за ширину будинку - чим ширше фасад, тим податок прогресивно вище.
На що спускаються до самої води сходах палацу Енсенада, монаршої зимової резиденції, єдиної будівлі з широким фасадом, їх вже чекали урочистий караул і королівське подружжя...

Вежа Ластівки

До парадного входу монаршої резиденції, до дивовижному, що спирається на стрункі колони фронтону прямо від Великого Каналу вела широка, але диявольськи довгі сходи з білого мармуру. Сходи, що ведуть до одного з численних задніх входів, була незрівнянно менш ефектна, але і більш доступна для подолання.

Вежа Ластівки