FANDOM

Ламберт (пол. Lambert) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак, Відьмак 2: Вбивці Королів і Відьмак 3: Дикий Гін.

Наймолодший, після Лео, відьмак Каер-Морену, один із представників Школи Вовка. Хороший друг відьмаків Ґеральта із Рівії та Ескеля.

ОписРедагувати

ХарактеристикаРедагувати

  • Відноситься з презирством і недовірою до магів і всіх чарівників. Проте, навіть не дивлячись на демонстративну відразу до Трісс, знайшов в ній декілька позитивних рис, що підтверджує його неприязнь до магії, але не до всіх її адептів. 

ЗовнішністьРедагувати

  • Згадується про неприємну усмішку, що не сходить з його обличчя. Ламберт дуже цинічний і завжди «собі на умі», володіє запальним характером.

БіографіяРедагувати

Дитинство Ламберта було важким. Батько-п'яниця дуже сильно бив хлопчика і його матір, малий мріяв, щоб він помер. Одного разу бажання малого Ламберта майже збулося, але дякуючи допомозі якогось відьмака (можливо Весеміра), який врятував його батька, коли той п'яний впав у гніздо некерів, батько-алкоголік вижив.

Це викликало люту ненависть і ворожість Ламберта до відьмаків і їх ремесла, так як вийшло, що це його життя було "зіпсоване" замість життя його ненависного батька. Проте, негативу в бік своїх побратимів не спостерігається (за винятком його цинізму, від якого страждають всі навколишні).

Гра «Відьмак» Редагувати

Ламберт разом з іншими відьмаками знаходить Білого Вовка недалеко від стін відьмацької твердині, Каер-Морену. Коли Азар Явед нападає на Каер-Морен, саме Ламберт попереджає своїх товарищів-відьмаків про небезпеку.

Допомагає Весеміру вбити чудовисько Азара, жахливу химеру. Після бою з таємничим чарівником Трісс падає від виснаження. На загальний подив, Ламберт піклується про неї. Він розповідає Ґеральту про інгредієнти для зілля, здатного допомогти їй. Після одужання чарівниці відьмаки влаштовують похоронне багаття для вбитого Лео.

Запис в щоденникуРедагувати

People Lambert
Юний відьмак, з яким я познайомився в Каер-Морені, за словом в кишеню не полізе. Особливо різкий він з Трісс Мерігольд, до якої завжди звертається на прізвище.

Пов'язані квестиРедагувати

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Witcher2 2016-09-23 15-03-56-289
Ламберт та інший відьмак, схожий на Беренгара, з'являються увісні Ґеральта на початку гри Відьмак 2: Вбивці Королів.

Пов'язані квести Редагувати

Вперше з'являється під час сну Ґеральта про Каер Морен. У реальності Білий Вовк може зустріти Ламберта в Новіграді під час виконання завдання Розплутуючи клубок. З нього стає відомо, що молодий відьмак дружив із відьмаком зі Школи Кота на ім'я Айден.

Але його приятель був убитий групою Бертрама Таулера, і тепер Ламберт хоче помститися. Разом з Ґеральтом він починає пошуки. Оскільки банда розбіглася, відьмаки були змушені розділитися: Ґеральт відправився на Скелліге, а Ламберт у Третогор. Там він знайшов екс-найманця, від якої дізнався, що Таулер зайнявся легальними справами і осів у Новіграді. Разом з Білим Волоком він його знаходить і виявляється, що Таулер так само відьмак зі Школи Кота. Він каже, що смерть Айдена сталася в результаті провокації з боку останнього. Результат такої зустрічі залежить від дій гравця. Він може не втручатися у стосунки між Ламбертом і Таулером, а може заборонити йому вбивати ворога, аргументуючи це тим, що останній може казати правду і, вочевидь, вже давно відійшов від кримінальних справ і завів сім'ю.

Потім Ламберт відправляється в Каер-Морен, де бере участь в знятті прокляття з Уми. За завданням Йеннефер, разом з Ґеральтом вони пішли до джерела сили для того, щоб зарядити магічний філактерій енергією. З цього походу Ґеральт відкрив багато нового про свого побратима[1].

Брав участь в битві за фортецю. Його доля після облоги може бути різною, залежно від дій гравця. Якщо Кейра Мец була в замку, то після битви вони зійдуться і будуть жити разом. Якщо Кейри не було, то Ламберт може загинути, якщо його не врятує Ґеральт. У випадку із сумними наслідками, тіло молодого відьмака буде спалено разом з Весеміром.

Пов'язані квести Редагувати

Запис в журналі Редагувати

Tw3 journal lambert
Якщо доля дійсно обирає, які хлопчики стають відьмаками, то у випадку з Ламбертом вона зробила скручений, жорстокий вибір. Почувши його історію, Ґеральт повинен був визнати, що Ламберт мав усі підстави бути невдоволеним жеребом, який доля надала йому.
Випадкова зустріч двох ведьмаків під час полювання на екімму стала початком цілої історії дружби, вбивства і помсти. Яка ж була мораль цієї історії? Не зв'язуйтеся з Ламбертом.
Хоча Ламберт не приховував своєї ненависті до Каер-Морену, коли прийшов час стати на його захист, він зробив це, не замислюючись.
Якщо Кейра не поїхала до Каер-Морену і Ґеральт не врятував Ламберта вчасно:
На жаль, під час бою Ламберт виявився подоланий силами противника. Підкріплення прийшло надто пізно і він був вбитий солдатами Дикого Гону.
Якщо Ґеральт переконав Кейру піти в Каер-Морен:
У цій битві Ламберт виявився на волосок від смерті. На щастя, Кейра вчасно прийшла на допомогу і вони разом стримували ворогів.
Бути може, подальші (дещо несподівані для всіх) відносини Ламберта і Кейри були природним продовженням їхньої спільної битви за життя, а може, виникли вони з простої потреби в людському теплі. Лише час міг показати, що чекало в майбутньому цю пару.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Ламберт (Ґвент)

Ламберт присутній в вигляді срібної епічної нейтральної картки у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність: при викладанні на поле бою призиває Ескеля та Весеміра з вашої колоди на поле бою.

Опис картки:

Наразі цей вид переговорів я розумію.

Цікавості Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Під час цієї подорожі, Ґеральт навіть придумав віршик про шкідливість свого друга-відьмака.

ВідеоРедагувати

Witcher 3 ► The Final Trial - How Lambert Became a Witcher (Quest in Kaer Morhen) 147 PC20:53

Witcher 3 ► The Final Trial - How Lambert Became a Witcher (Quest in Kaer Morhen) 147 PC

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі