FANDOM

Кров і Вино (англ. Blood and Wine; пол. Krew i Wino) — друге велике пригодницьке доповнення до гри Відьмак 3: Дикий Гін.

Анонсоване одночасно з Серцями з каменю, воно було випущено 31 травня 2016 р. для всіх трьох платформ: PC, PlayStation 4 і Xbox One.

Офіцийний опис Редагувати

Абсолютно нове королівство, нові персонажі і монстри. Кров і Вино — це 30-годинна пригода, наповнена похмурими таємницями, несподіваними поворотами, романтикою і обманом.
Грайте за професійного вбивцю чудовиськ Ґеральта із Рівії і вирушайте в Тусан, далекі землі, не зворушені війною, де вам належить розкрити страшну загадку небезпечного чудовиська, що тероризує князівство.

ОсобливостіРедагувати

  • Дослідіть абсолютно нову частину відкритого світу гри — Тусан, князівство вина.
  • Вас чекає 30 годин нових пригод і землі, що відрізняються від тих, що ви бачили в «Дикому Гоні» і «Кам'яних Серцях».
  • Відкривайте Місця інтересу і виконуйте квести в королівстві, розміри якого лише трохи поступаються Новіграду і Велену.
  • Розслабтеся і відпочиньте в своєму власному винограднику, справжній будинок.
  • Полюйте на невловиме чудовисько, що тероризує королівство.
  • Розслідуйте череду звірячих вбивств і розшифруйте записи, щоб дізнатися, хто стане наступною жертвою.
  • Дізнайтеся брудні таємниці столиці Тусана, Боклера — досліджуйте місто вдень, а питання задавайте вночі.
  • Використовуйте нове спорядження і вбивайте з його допомогою монстрів, які не зустрічались вам раніше.
  • Виконайте ваш останній контракт, не забуваючи, що в світі для вас завжди знайдеться заняття.
  • Відвідайте світ казок і бийтеся з фантастичними монстрами з дитячих книжок.
  • Завдяки новій механіці ви можете перефарбувати відьмачі обладунки.
  • Візьміть участь у великому лицарському турнірі і покажіть свою майстерність, або розслідуйте дивна річ про суть, які займаються колекціонуванням ложок, відомому як Віхт.
  • Об'єднаєтеся з могутніми союзниками, щоб знайти монстра, що наводить страх на Тусан, або закрийте на це очі і зіграйте партію в Ґвент новою колодою «Скелліге».

ГеймплейРедагувати

Нове в «Кров і Вино»Редагувати

Новий регіон, Тусан, що містить:

  • Більше 90 Нових Квестів.
  • Більше 40 Місць Інтересу.
  • Більше 30 годин нових пригод.
  • Система динамічних місць інтересу — взаємодія з МІ в певній зоні вплине на найближчі МІ (наприклад, вбивство бандитів в і головному притулок — зруйнованому замку, вплине на кількість ворогів в найближчих таборах).
  • 14000 діалогових рядків (Кам'яні Серця мали 6000).
  • 100 унікальних частин обладунків (включаючи нові набори броні для ведьмаков).
  • Більше 30 нових видів зброї.
  • Більше 20 нових монстрів.
  • Нова механіка фарбування броні — кожна частина відьмачого спорядження може бути перефарбована за допомогою фарби, яку можна отримати наступним чином: купити у торговця фарбою; змайструвати, вивчивши певні рецепти; добути зі спорядження переможених ворогів / знайти у відкритому світі. Фарбу можна отримати тільки в Тусані.

МутаціїРедагувати

  • 12 нових здібностей, що змінюють гру. Істинний потенціал розкривається в режимі НГ+.

Приклади мутацій:

  • Знак може нанести критичний удар. Вороги вибухають від критичного удару знака.
  • Замість смерті, Ґеральт зцілюється і набуває імунітет до втрат.
  • Вороги, приголомшені знаком Аард замерзають і миттєво помирають. Чи не приголомшені противники замерзають.

Користувальницький інтерфейс Редагувати

Інтерфейс (UI) зазнав повної переробки:

Панель характеристик Редагувати

Панель крафта Редагувати

Інвентар Редагувати

Магазини Редагувати

Панель статистики Редагувати

Квести Редагувати

див. Квести доповнення Кров і Вино

Відео Редагувати

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Випадкова вікі