FANDOM

Кров ельфів (пол. Krew elfów) — третя книга з циклу «Відьмак» польського письменника Анджея Сапковського.

Сюжет книгиРедагувати

  • Королівства Цінтра захоплено Нільфгардською імперією [1].
  • Дивом врятувалася спадкоємиця корони Цінтри, онука королеви Каланте, Цірі.
  • Відьмак Ґеральт доставляє Цірі в Каер Морен, притулок відьмаків. Дівчинка проходить навчання у відьмаків, але незабаром у неї відкриваються магічні здібності.
  • Для того, щоб зрозуміти, що представляють ці здібності, Геральт викликає свою стару знайому, чарівницю Трісс Мерігольд. Вона радить звернутися за допомогою до колишньої коханки Геральта, чародійки Йеннефер, яка може допомогти дівчинці навчитися володіти своїми поки ще не розвиненими здібностями.
  • А в цей час шпигуни імператора Нільфгарда розшукують зниклу Циріллу [2], не вірячи в її загибель.
  • Йеннефер береться врятувати Дитя Старшої Крові.

ПерсонажіРедагувати

Головні героїРедагувати

Другорядні персонажіРедагувати

Особливості Редагувати

  • «Кров ельфів» — переломна книга циклу, бо у ній автор відходить від формату оповідань та стилізації тексту під казки.

Книга українською Редагувати

Відьмак. Кров ельфів: роман / Анджей Сапковський ; перекл. з пол. С. Легези ; комент. С. Легези й О. Стужук. — Харків :Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2016. — 320 с.

Перші дві книги циклу «Відьмак» — це збірки невеличких пригодницьких оповідань із цікавими сюжетами й часто захоплюючими та комічними моментами. Автор поступово знайомив нас із королівствами та містами Півночі, дещо розповідав про їх правителів. Можна сказати, що відьмак Ґеральт знайомив нас із вигаданим світом Сапковського: саме навколо нього розвивалися всі події, і він був незмінним головним героєм у всіх оповіданнях.

У третій книзі, яка вже є повноцінним романом, Ґеральт ділить головну роль із юною княжною Цірі. Події, описані у книзі, обертаються навколо цих двох героїв, і в кожному розділі є принаймні один із них.

Якщо говорити про особливості цієї книги, то можна відзначити її масштабність у порівнянні з попередніми частинами циклу. Пригоди та битви Ґеральта поступаються місцем політиці. Тепер, коли ми вже добре знаємо відьмака, його спосіб життя, характер, коли ми знайомі з багатьма другорядними персонажами та дещо знаємо про міста й замки вигаданого світу, автор описує серйозніші, глобальніші речі.

Нільфгард — імперія, що рухається з Півдня і захоплює всі королівства на своєму шляху, дісталася Яруги. Над королівствами Півночі нависла серйозна загроза, і тільки об’єднавши зусилля, вони зможуть дати відсіч ворогу. Також у володарів Півночі з’явився внутрішній ворог — розбійні банди нелюдів (ельфів, гномів), які нападають на людей.

Також у книзі зустрічається декілька нових героїв, між якими хотілося б виділити Ріенса — загадкового персонажа, який намагається знайти Цірі, чи як її часто називають у творі, левеня з Цінтри.

У кожного, хто візьметься за читання цієї книжки, буде можливість спостерігати за навчанням Цірі у Каер Морені, за її відносинами з досвідченими відьмаками (де на вас також чекатиме багато комічних моментів), за пригодами Ґеральта, який намагається зрозуміти, хто шукає Цірі, за чародійкою Йеннефер, яка стане наставником юної відьмачки.

У світі настають важкі часи, по лісах та дорогах проливається кров людей, гномів та ельфів. Чотири королі намагаються владнати проблему з грізним ворогом із Півдня, а ключем до вирішення цієї проблеми може стати юна сіроволоса дівчина, яку охороняє безстрашний біловолосий відьмак, дівчина, яка народилася княжною, та призначення хоче, щоб вона стала відьмачкою та чародійкою; дівчина в чиїх жилах тече особлива кров, старша кров, кров ельфів.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

  1. Приблизно за три роки до початку книги.
  2. Вона ж Левенятко; вона ж Дитя Призначення чи Дитя-Несподіванка
Книги
Цикли саги про Відьмака Відьмак (серія романів)
«Останнє бажання» (1993) Глас розумуВідьмак (оповідання)Дещиця істиниМенше злоПитання ціниКрай світуОстаннє бажання

«Меч призначення» (1992) ♦ «Кров ельфів» (1994) ♦ «Час погорди» (1995) ♦ «Хрещення вогнем» (1996) ♦ «Вежа Ластівки» (1997) ♦ «Володарка Озера» (1999) ♦ «Сезон бур» (2013)

Написані окремо Дорога, з якої нема вороттяЩось закінчується, щось починається ♦ антологія творів українських та російських авторів «Відьмачі легенди»
Інше КнигиШаблон:Книги