FANDOM

Край світу (пол. Kraniec świata) — оповідання зі збірки «Останнє бажання». Ґеральт і Любисток відправляються на Край Світу - в Долину Квітів.

СюжетРедагувати

В пошуках роботи Ґеральт і Любисток виявляються в Верхньому Посаді. З розповідей місцевих жителів відьмак розуміє, що справжню роботу йому тут не знайти. Незважаючи на незгоду барда він виїжджає села. По дорозі в Нижній Посад їх наганяє на возі один з місцевих жителів. Представившись Крапивником він запрошує компанію до себе в село.

Опинившись на місці Ґеральт і Любисток виявляються запрошеними в дім Дуна, солтиса Нижнього Посада. За розмовою мова заходить про якийсь "диявола" чиї витівки вже набридли кметам. Солтис вирішує найняти відьмака для того щоб він прогнав істота. Геральт, незважаючи на скепсис Жовтцю погоджується.

В полях серед конопель і хмелю вони натикаються на дари кметів. Поруч зніми і вони виявляють горезвісного "диавола". Любисток незважаючи на слова Ґеральта провокує істота. Впавши в лють воно закидає їх металевими кульками.

Трохи постраждавши від "диавола" компанія направляється назад до солтысу за поясненнями. Той зізнається, що збрехав їм сказавши що місцеві не намагалися вже його прогнати. Він розповідає про древню книгу яку незабаром приносять. З книги, яку напам'ять знає місцева старенька, вони з'ясовують, що місцевий "диавол" є сильваном. З розповіді солтиса з'ясовується що Ліле є віщуном, дає поради через стареньку, а сільван виявляється злодієм крадущий зерно з місцевих комор.

Повернувшись назад до сильвану, Ґеральт намагається умовити його піти з села добровільно. Сильван відмовляється, зав'язується бійка. У запалі битви на нього наїжджає кінь.

Прокинувшись, він виявляється пов'язаним разом з Жовтцем. З розмови їх викрадачів опинилися ельфами, з'ясовується, що звуть сільвана Торкве. Помітивши що їх бранці опам'яталися один з ельфів по імені Галарр наказує Торувьель перевірити міцність вузлів. Ґеральт набирає словестно перепалку з ненавидить людей эльфийкой. Та в люті розбиває лютню Любистка. Оскаженілий Ґеральт розбивши їй лице мстить. Було почалася розправу над відьмаком припиняє під'їхав ельф Філавандрель. У ході розмови з ним Геральт намагається його напоумити але всі його зусилля виявляються марними. Ельф вирішує вбити їх як свідків угоди. Не згоден з думкою ельфів Торкве стає на їх захист.

Раптово з'являється Ліллі. Ельфи опустивши зброю схиляються перед Королевою Полів. Та розв'язує Ґеральта з Любистком. Філавандрель намагається умовити її піти разом з ними в гори. Ліле відмовляє йому вирішивши залишитися в людському селищі. Перед своїм відходом Торувіель дарує Любистку нову лютню. Філавандрель ж прощається з Ґеральтом сподіваючись на зустріч вже на полі битви.

Шалено радий своїй новій лютні Любисток вирішує створити баладу про цю пригоду. Ґеральт і Торкве не оцінивши його ентузіазм, кажуть йому, що він заважає їм спати.

ПерсонажіРедагувати

Головні героїРедагувати

Другорядні персонажіРедагувати

ГеографіяРедагувати

Королівства і населені пунктиРедагувати

Назви природних об'єктівРедагувати

МонстриРедагувати

ІстотиРедагувати

Виноски Редагувати

Книги
Цикли саги про Відьмака Відьмак (серія романів)
«Останнє бажання» (1993) Глас розумуВідьмак (оповідання)Дещиця істиниМенше злоПитання ціниКрай світуОстаннє бажання

«Меч призначення» (1992) ♦ «Кров ельфів» (1994) ♦ «Час погорди» (1995) ♦ «Хрещення вогнем» (1996) ♦ «Вежа Ластівки» (1997) ♦ «Володарка Озера» (1999) ♦ «Сезон бур» (2013)

Написані окремо Дорога, з якої нема вороттяЩось закінчується, щось починається ♦ антологія творів українських та російських авторів «Відьмачі легенди»
Інше КнигиШаблон:Книги

Випадкова вікі