FANDOM

Корво-Б'янко, ельфською званий «Ґвин-Кербін»[1] (пол. Corvo Bianco) — один з найвідоміших виноградників Туссену, що має багатовікову історію.

Після подій доповнення «Кров і Вино», також, перше місце, яке відьмак Ґеральт із Рівії може назвати своїм домом.

У книгах СапковськогоРедагувати

А отам, гляньте, скільки очі бачать — інші замки й інші виноградники, чиї назви також не звучатимуть для вас як чужі: Верментіно, Торічелла, Кастельдаччія, Туфо, Санчерре, Нурагус, Короната, нарешті — Корво Бьянко, ельфійською Гуін Кербін. Відчуваю, ті назви вам не чужі, га?

Володарка Озера, ст. 78

Доповнення «Кров і Вино» Редагувати

Ґеральт із Рівії отримує виноградник Корво-Б'янко від княгині Анни-Генрієтти як часткову винагороду за взяття замовлення на Туссенську Бестію. Відьмак отримує виноградник разом із спадковим дворецьким, Барнабé-Базілем Фолті, який допоможе новому господарю освоїтись та відреставрувати віллу Корво-Б'янко.

Внутрішнє убранство вілли «Ґвин-Кербін» відьмак може прикрашати власною зброєю та обладунками, витворами мистецтва чи нагородами, таким чином він отримує місце, яке може назвати своєю «оселею».

Пов'язані квести Редагувати

Опис на мапі Редагувати

Збудований на ельфських руїнах, Корво-Б'янко — відомий як Ґвин-Кербін на Старшій Мові один з найстаріших виноградників у князівстві та виробник унікального вина, Сепременто. На жаль, райський спосіб життя одного з його власників, останнього члена лінії Боулюса, призвів до руйнування володіння. Наступний господар, барон Россель, намагався повернути виноградник до своєї колишньої слави, але безрезультатно. Корво-Б'янко потім був виведений на аукціон і згодом перейшов під контроль герцогського казначейства.

Історія Корво-Б'янко Редагувати

Витоки Корво-Б'янко були загублені у мороці століть. У нас є лише гола легенда про те, що виноградник, був заснований власником сина маєтку Помероль, який був позбавлений спадщини і відправився у вигнання з саджанцями винограду карванере.
Новітня історія Корво-Б'янко починається з Майстра Боліуса, який оселився в винограднику в зрілому віці. Будучи молодою людиною, Боліус очолив дивізію військових інженерів, які воювали на дальній півночі. За його службу він отримав благородний статус і був нагороджений хорошим статком. Він з великою ретельністю взявся на перебудову Корво-Б'янко. Боліус витратив багато сил, щоб посадити прекрасний сад для своєї дружини, захоплюючись рослинами, які в той час покривали Туссен. Після дружини, друга любов Боліуса була оливковим деревом, тому він посадив велику кількість їх по всьому Корво-Б'янко.
Коли дружина Боліуса померла, життя втратило для нього смак, і він почав постійно думати про смерть. Він продав свій маєток графу Креспі, і в той день, коли підписав останній документ, він помер.

Реставрація Редагувати

  • Рихтувальний стіл (1000Oren3)
  • Точило (1000Oren3)
  • Сад (2000Oren3)
  • Конюшні (2000Oren3)
  • Капітальний ремонт житлового простору (5000Oren3)
  • Дві додаткові стійки для броні (500Oren3)
  • Дві додаткові стійки для зброї (500Oren3)
  • Нове ліжко (1000Oren3)
  • Відновлення кімнати для гостей (1000Oren3)

Користь Редагувати

  • Конюшні — Збільшує витривалість Плітки на 100% протягом 60 хвилин;
  • Королівське ліжко — Збільшує здоров'я Ґеральта на 1000 балів протягом 120 хвилин;
  • Бібліотека — Забезпечує бонус 5%, на отримати досвіду під час бою протягом 60 хвилин;
  • Алхімічна лабораторія — Масла, мікстури та бомби зроблені тут отримують додатковий заряд.

Подальші події Редагувати

Після того, як відьмак Ґеральт допоміг Матильді та Ліаму в питанні так званих Винних війн, вони виразять свою вдячність, назвавши на його честь новий сорт вина (Білий Вовк, М'ясник з Блавікена чи Ґеральт із Рівії). Як і обіцялось, через деякий час в льосі під Корво-Б'янко будуть з'являтись свіжі партії нового вина.

Після квесту доповнення, «Якою б бідною не була оселя...» Ґеральт знайде невеликий подарунок від Регіса, який відправився до серця Нільфгарду (чи на пошуки Деттлафа, в залежності від кінцівки) Презеном від старого вампіра виявиться змайстрований ним Мутагенератор, разом із прощальним листом.

Повернення додому до Корво-Б'янко є фінальним квестом доповнення. В залежності від того, з якою чародійкою у відьмака був роман, Білий Вовк може зустріти вдома Трісс, чи Йеннефер, яка візьме з собою опудало єдинорога.

Якщо у відьмака не було відносин з чародійками, чи він розійшовся з ними, до нього завітає Цірілла. Якщо ж вона зникла після фінальних подій головної гри, цю роль займе Любисток.

Примітки Редагувати

  1. Оригінальна назва винограднику перекладаєтся з італійської («Corvo Bianco») та валлійської («Gwyn Cerbin») як «Білий крук».

Відео Редагувати

Witcher 3 Blood and Wine - Fully Upgraded CORVO BIANCO Vineyard Tour - Geralt's Home13:26

Witcher 3 Blood and Wine - Fully Upgraded CORVO BIANCO Vineyard Tour - Geralt's Home

Галерея Редагувати

Випадкова вікі