FANDOM

Кольгрім (англ. Kolgrim) — відьмак зі Школи Змії, якому було доручено знайти втрачені креслення, що колись належали його цеху.

Зрештою, Кольгріму вдалося їх знайти, але він зіткнувся з несподіваними проблемами на шляху до нової фортеці відьмаків Школи Змії[1].

У маленькому селі в Білому Саду, де Кольгрім мав намір залишитися на одну ніч, перш ніж знову відправиться в шлях, його звинуватили у викраденні сина місцевого бджоляра. Ці звинувачення були помилковими, однак його відправили на допит в замок до місцевого владики.

Кольгрім вирішив звільниться, пославшись на звичайний темерський закон і зажадав замінити судовий процес поєдинком.

Відьмак повинен був очистити від привидів склеп місцевого баронета, однак, Кольгрім не повернувся і з тих пір вважається загиблим.

Швидше за все він був убитий привидами в склепі, так як Ґеральт із Рівії пізніше виявляє там його рештки. Дивно, але коли Ґеральт знаходить склеп, в ньому мешкає лише один привид. Це наштовхує на думку, що Кольгрім позбувся духів, але помер через отримані рани, і став примарою.

Пов'язані квестиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  1. Можливо, це пов'язано з подіями гри «Відьмак 2: Вбивці Королів» і імператор Нільфгарду Емгир вар Емрейс стримав слово, відновивши відьмаків цеху Змії в своїх правах, можливо, навіть надавши їм цю фортецю.