FANDOM

Ключник — істота з потойбічного світу, вперше з'являється в доповненні до гри Відьмак 3: Дикий Гін«Кам'яні Серця».

Запись в Бестиарии Редагувати

Є багато чого на світі, що й не снилося нашим мудрецям.

— Бартоломео Дарец, який намагався вступити в контакт з істотами з іншого виміру і потрапив в результаті в божевільню.

Ключник служив з байдужістю, властивою голему, і виявляв себе настільки ж лютим в бою, як старанним у виконанні повсякденних обов'язків. Він не відчував болю, швидше, кожен отриманий удар додавав йому сил, як і кожен удар, який він обрушував на Ґеральта лопатою. Крім того, Ключник був здатний закликати сильних духів з могил, які йому доводилося викопувати, і зцілювати себе, поглинаючи цих духів. Відьмаку нелегко довелося, коли він ухилявся від нищівних ударів лопати. Єдина можливість поранити істоту представилася, коли той встромив свою імпровізовану зброю в землю, щоб закликати енергію з іншого світу і приголомшити нею ворога.

Істота, відома як Ключник, була покликана в маєток фон Евереців з іншого світу, тому найбільш правильно називати її «демоном». Ключника примусили до служби за допомогою магії. Його обов'язки полягали в тому, щоб стежити за будинком і захищати його від вторгнень. Він і виконував їх з гідною заздрості педантичністю, доглядаючи за квітами, ремонтуючи огорожу, доглядаючи за двором... і вбиваючи всіх, хто намагався пробратися в маєток. Потім він ховав трупи акуратними рядами на нічийній землі відразу за межами саду маєтку.

Тактика ведення бою Редагувати

Найголовніше в битві з ним — не підставлятися і не давати йому вбивати небіжчиків, яких він періодично викликає. Завдавати ушкоджень мечем, використовуючи Знак Квен, щоб Ключник не висмоктував у вас здоров'я, збільшуючи своє. Мерів, яких він викликає, намагайтеся відправити назад у могили, інакше Ключник сам їх убиватиме, відновлюючи свої сили. Ваше завдання тим часом або бити його, що не дуже ефективно, або спробувати убити якомога більше небіжчиків. Якомога частіше ухиляйтесь і бийте в зручні для вас моменти.

Пов'язані завдання Редагувати

Галерея Редагувати