FANDOM

Ключник (англ. Caretaker, пол. Klucznik) — істота з потойбічного світу, вперше з'являється в доповненні до гри Відьмак 3: Дикий Гін«Кам'яні Серця».

Запис у бестіарії Редагувати

На світі більше тайн, ніж вашій вченості хоч би приснилось.
— Бартоломео Дарес, якого запроторили до божевільні після його спроби контакту з потойбічними істотами
Ключник служив із байдужістю голема, лютий у битві, завзятий у праці. Болю не відчував, а кожний завданий удар додавав йому сил, як і кожне влучання лопати, що правила йому за зброю, у Ґеральта. Більше того, Ключник умів викликати потужних духів із могил і зцілявся, поглинаючи їх. Відьмак ледь уникав його страшних ударів, а сам міг завдати ворогу шкоди лише тоді, коли той заганяв лопату в землю, щоб підживитися надприродною енергією для враження супротивника.
Ключник — потойбічна істота, викликана до резиденції фон Евереців, — був, певніше за все, демон. Його хтось зачарував, змусивши прислуговувати — дбати про дім і не допускати вторгнень. Завдання ці він виконував із педантичною ретельністю — доглядав за квітами, тримав обійстя в порядку, а коли хтось непроханий пробирався до маєтку, то вбивав його й акуратно закопував у саду.

Тактика ведення бою Редагувати

Найголовніше в битві з ним — не підставлятися і не давати йому вбивати небіжчиків, яких він періодично викликає. Завдавати ушкоджень мечем, використовуючи Знак Квен, щоб Ключник не висмоктував у вас здоров'я, збільшуючи своє. Мерів, яких він викликає, намагайтеся відправити назад у могили, інакше Ключник сам їх убиватиме, відновлюючи свої сили. Ваше завдання тим часом або бити його, що не дуже ефективно, або спробувати убити якомога більше небіжчиків. Якомога частіше ухиляйтесь і бийте в зручні для вас моменти.

Пов'язані завдання Редагувати

Галерея Редагувати