FANDOM

Кейлі (пол. Kayleigh) — уродженець Еббінґу, юнак з дворянського роду, що втратив всіх близьких після взяття його родового замку нільфгардськими карателями.

Характеристика Редагувати

  • Довговолосий, з привабливим, але злим обличчям.
  • Багато хвалиться і гострий на язик, частіше за інших героїв вплутується в любовні пригоди, під час одного з них був схоплений нісарами, врятувався завдяки допомозі Цірі, яку привезли з пустелі Корат нільфгардські ловчі, і вчасно наздогнали їх друзі.

Інші члени банди «Щурі» Редагувати

Дивись Щурі

У книгах Сапковського Редагувати

Скомлик розплився в усмішці і рушив до столу, але зупинився, побачивши своїх дружків, що вирячилися на стовп, який підтримував балку стелі. Біля стовпа сидів на табуретці щуплий світловолосий хлопчина років п'ятнадцяти, дивно напружений і витягнутий. Цірі помітила, що його неприродна поза – результат того, що руки його вивернуті назад і пов'язані, а шия притягнута до стовпа ременем.
– Обсип мене короста, – голосно зітхнув один з ловчих, той, що тримав Цірі за комір.
– Глянь-но, Скомлик! То ж Кейлі!
– Кейлі? – нахилив голову Скомлик. – Щурик Кейлі? Не можеть того бути!
Один з тих, що сиділи за столом, нісар, товстун з волоссям, зачесаним у колоритний чуб, гортанно розсміявся.
Кейлі. Перша зустріч. Час погорди
...Кейлі прокинувся серед диму, вогню та крові в зруйнованому замку, між трупами родичів і батьків. Бродячи по усіяному трупами двору, натрапив на Рефа, солдата з корпусу карателів, яких імператор Емгир вар Емрейс послав втихомирювати бунти в Еббінґу. Реф був одним з тих, хто захопив і зруйнував замок після двох днів облоги.
Захопивши замок, супутники кинули Реєфа, хоча Реєф був ще живий. Але піклуватися про поранених – не в звичаях бандюг з нільфгардських підрозділів.
Спочатку Кейлі думав добити Рефа, але йому не хотілося бродити на самоті. А Рефу, як і Кейлі було шістнадцять років.
Вони разом зализували рани. Разом прикінчили і пограбували збирача податей, разом упились пивом в корчмі, а потім, проїжджаючи на трофейних конях через село, розкидали навколо залишки награбованих грошей, регочучи при цьому до кольок.
Разом бігли від нісарів, що гасали за ними, і нільфгардських патрулів.
Спогади. Час погорди

  • Загинув при сутичці з Бонартом, як і інші члени банди Пацюків.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі