FANDOM

Gwent cardart Epidemic 2

Катріона, або Червона Смерть (пол. Catriona) — інфекційна хвороба, названа на честь нільфгардського корабля, який привіз цю хворобу на Північ. З'явилася в результаті стрибків Цірілли в часі і просторі. Епідемія почалася з Цінтри, її принесли щури, які втекли з корабля.

Гра «Відьмак» Редагувати

Запис в ГлосаріїРедагувати

Journal Glossary Катріона

Це захворювання, яке швидко поширилося по всім північним країнам після війни з Нільфгардом. Хворі на Катріону вмирають болісною смертю - з кожним днем судоми стають все сильнішими, їх терзає кривавий пронос і виснажлива блювота. Приблизно через десять днів хворі вмирають в страшних муках.

Відомі жертви КатріониРедагувати

ЦікавостіРедагувати

  • Симптоми дуже схожі на бубонну чуму, що може бути доказом того, що Цірі побувала в нашому світі під час однієї з епідемій цієї хвороби.
  • У Визимі під час подій гри «Відьмак» в лікарні Святого Лебеди утримуються хворі на Червону Смерть, яких Шані, разом зі жрицями Мелітеле намагається врятувати.
  • При проходженні пригоди «Чорт би забрав ці болота», Ґеральт стикається з ученим, який намагається знайти засіб від цієї хвороби. Якщо його пощадити, хворих Катріона, стане набагато менше.
  • Більш детально початок епідемії описано в оповіданні «Лютня і все таке».