FANDOM

Карла Деметія Крест (пол. Carla Demetia Crest) — чародійка, одна з найбільш відомих випускниць магічної академії для дівчаток — Аретузи.

Авторка праці «Випробування Травами і інші таємні відьмацької практики, власними очами бачені», одна з небагатьох чародіїв, що знали точне місце розташування відьмацької фортеці Каер Морен.

У книгах СапковськогоРедагувати

— А тут... Гммм... Так, це, вважаю, малювала адептка. Причому — дуже молода.
— Безсумнівно. Зрештою, це алегорія. Я б назвав її алегорією тріумфуючої жіночності. Повітря, Вода, Земля і Вогонь. І чотири славетні чародійки, майстрині у володінні силами цих елементів. Агнес із Ґланвілля, Аврора Генсон, Ніна Фіорованті й Клара Ларісса де Вінтер. Глянь на наступне, більш удале полотно. Тут ти бачиш Клару Ларіссу, яка відкриває академію для дівчат. У будинку, де ми, власне, перебуваємо. А ці портрети — це уславлені випускниці Аретузи. Ото — довга історія тріумфуючої жіночності й поступової фемінізації професії: Янна з Мурівеля, Нора Вагнер, її сестра Августа, Жаде Ґлевіссіг, Летіція Шарбоне, Ілона Ло-Антіль, Карла Деметія Крест, Віолента Суарез, Ейпріль Венгавер... І єдина з живих: Тіссая де Фрьес...

Час погорди, ст. 127

Випадкова вікі