FANDOM

Карантір Ар-Фейнієль[1] (англ. Caranthir Ar-Feiniel) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Ельф із Народу Вільхи досить високого статусу, один з наближених і лейтенантів Короля Дикого Гону.

Колишній учень Аваллак'ха, завдяки надзвичайним здібностям, став одним з найперших начальників Червоних Вершників.

Аваллак'х багато років "зводив" талановитих ельфів і ельфок, результатом чому з'явився Карантір. В результаті цієї селекції Карантір мав здібності до древньої магії, що відкриває шлях загонам Дикого Гону через час і простір, що відокремлюють Aen Elle від інших світів.

Він не мав рівних в мистецтві простої телепортації, в чому мали можливість упевнитися захисники Каер Морену. Під час атаки на обитель відьмаків спочатку боровся з Ескелем, потім з Цірі. Врятував Ередіна від гніву Цірі, вчасно перемістивши його з фортеці. Під час останньої битви загинув від рук Ґеральта, проте встиг телепортувати себе і відьмака глибоко під воду в спробі "забрати його з собою".

Запис в журналіРедагувати

Цей ельф Aen Elle був одним з наближених Ередіна і, завдяки надзвичайним здібностям, став одним з найперших воєначальників Дикого Полювання. Карантір володів древньою магією, що відкриває шлях загонам Гону через час і простір, що відокремлюють Aen Elle від інших світів.
Не мав рівних він і в мистецтві простої телепортації, в чому мали можливість упевнитися захисники Каер Морену.
Але ніякі магічні прийоми йому не допомогли, і загинув він від руки відьмака під час останньої битви з Диким Гоном, а тіло його поглинули холодні води океану.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: Відьмацька карткова гра» Редагувати

Карантір (Ґвент).png

Карантір Ар-Фейнієль присутній в вигляді золотої епічної картки фракції Чудовиськ у грі «Гвинт: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, при виході на поле бою чаклує ефект морозу на перший ряд та викликає двох гончіх Дикого Гону.

Опис картки:

Улюблений син, який обрав життя злодійства.

Цікавості Редагувати

  • Ім'я цього персонажа взято з іншого твору жанру фентезі — Сильмарилліону Дж.Р.Р. Толкіна. У першоджерелі Карантір — також могутній темноволосий ельф, четвертий син видатного короля нолдор Феанора.

Примітки Редагувати

  1. Офіційне перше керівництво до гри Відьмак 3: Дикий Гін.

ВідеоРедагувати

The Witcher 3 Wild Hunt - Eskel vs Caranthir02:02

The Witcher 3 Wild Hunt - Eskel vs Caranthir

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі