FANDOM

Карантір Ар-Фейнієль[1] (англ. Caranthir Ar-Feiniel) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Гвинт: відьмацька картярська гра.

Ельф з Народу Вільх, Aen Elle, один з генералів елітної ельфської кавалерії, відомої як Dearg Ruadhri, «Червоні Вершники».

Після смерті Оберона Муйркетаха, став правою рукою нового короля Народу Вільх, Ередіна Бре́акк Ґласа.

Колишній учень Аваллак'ха, завдяки надзвичайним здібностям, став одним з найперших начальників Червоних Вершників.

Аваллак'х багато років "зводив" талановитих ельфів і ельфок, результатом чому з'явився Карантір. В результаті цієї селекції Карантір мав здібності до древньої магії, що відкриває шлях загонам Дикого Гону через час і простір, що відокремлюють Aen Elle від інших світів.

Він не мав рівних в мистецтві простої телепортації, в чому мали можливість упевнитися захисники Каер Морену. Під час атаки на обитель відьмаків спочатку боровся з Ескелем, потім з Цірі. Врятував Ередіна від гніву Цірі, вчасно перемістивши його з фортеці. Під час останньої битви загинув від рук Ґеральта, проте встиг телепортувати себе і відьмака глибоко під воду в спробі "забрати його з собою".

Запис в журналіРедагувати

Цей ельф Aen Elle був одним з наближених Ередіна і, завдяки надзвичайним здібностям, став одним з найперших воєначальників Дикого Гону. Карантір володів прадавньою магією, що відкриває шлях загонам Гону через час і простір, що відокремлюють Aen Elle від інших світів.
Не мав рівних він і в мистецтві простої телепортації, в чому мали можливість упевнитися захисники Каер-Морену.
Але ніякі магічні прийоми йому не допомогли, і загинув він від руки відьмака під час останньої битви з Диким Гоном, а тіло його поглинули холодні води океану.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Карантір (Ґвент)

Карантір присутній в вигляді золотої легендарної картки фракції Чудовиськ у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, при виході на поле бою переміщує до трьох ворожих загонів на протилежний ряд, та чаклує мороз.

Опис картки:

Улюблений син, який обрав життя злодійства.

Цікавості Редагувати

  • Ім'я цього персонажа взято з іншого твору жанру фентезі — Сильмарилліону Дж.Р.Р. Толкіна. У першоджерелі Карантір — також могутній темноволосий ельф, четвертий син видатного короля нолдор Феанора.

Примітки Редагувати

  1. Офіційне перше керівництво до гри Відьмак 3: Дикий Гін.

ВідеоРедагувати

The Witcher 3 Wild Hunt - Eskel vs Caranthir02:02

The Witcher 3 Wild Hunt - Eskel vs Caranthir

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі