FANDOM

Капітул Чародіїв (пол. Kapituła Czarodziejów) — найстаріша організація магів на Півночі, до якої входили п'ять найбільш талановитиї та здібних представники чаклунського ремесла Північних Королівств.

ІсторіяРедагувати

ЗародженняРедагувати

Капітул Чародіїв було створено з метою урівноваження конкуренції між чародіями, їх об'єднання та представлення на світовій арені.

У 836 році, після смерті Яна Беккера чародії обрали склад першого Капітула, в який входили Ів Ріше, Герберт Стаммельфорд, Агнес з Ґланвілля, Чаклунський Рада включно з Авророю Генсон, Радміром з Тор Карнедда і Жоффреєм Монком. Під головуванням Капітула був складений Орден Чародіїв, його статут, ієрархія і створена доктрина організації.

Незважаючи на це, багато чародіїв не приймали в цьому участі — деякі з-за своєї ганебнї діяльності просто не були прийняті, інші просто не бажали зайвої відповідальності на посаді члена Капітула, треті просто забажали свободи.

РозвитокРедагувати

З часом, Капітул зіткнувся з деякими проблемами, наприклад, контролем над артефактами, почерговість зміни поколінь і гідні заміни нинішнім магам, проблема продовження роду. Самою глобальною проблемою стало порушення рівноваги сил на світовій арені Неверленду.

Капітул набирав сили і став вирішальною силою в ході Північних Воєн, зайнявши сторону Північних Королівств.

ЗанепадРедагувати

Після сумнозвісного Повстання на Танедді, Капітул та Рада чародіїв припинили своє існування, однак їм на зміну прийшла Ложа Чародійок, створена і ведена Філіппою Ейльгарт. Ложа проіснувала деякий час, доки не розпалась, і не була змінена відродженим королем Ковіру і Повісу Капітулом чародіїв, після Північних Війн.

Члени КапітулуРедагувати

Члени Першого КапітулуРедагувати

Члени Останнього КапітулуРедагувати

Члени Ради ЧародіївРедагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

(...)Зверни увагу на тих трьох, які йдуть позаду, — це члени Ради. Феркарт з Цідарісу, Радкліфф із Оксенфурту й Кардуїн з Лан Ексетеру.
— Це вся Рада? Я думав, що їх більше.
— Капітул нараховує п'ятьох, у Раді — ще п'ятеро. Філіппа Ейльгарт також у Раді.
— І все ще рахунок не сходиться, — покачав він головою, а Трісс захихотіла.
— Ти не сказала йому? Ти насправді нічого не знаєш, Ґеральте?
— Це ти про що?
— Адже Йеннефер також засідає у Раді. З часу битви під Содденом.

Час погорди, ст. 110

— Історичний момент скликання першого Капітулу й ухвалення Закону. Зліва направо сидять: Герберт Стаммельфорд, Аврора Генсон, Ів Ріше, Агнес із Ґланвілля, Жоффрей Монк і Радмір з Тор Карнедда. Тут, якщо бути щирим, також аж напрошується додаткова батальна картина. Бо скоро в брутальній війні прикінчили тих, хто не хотів визнавати Капітул і підпорядковуватися Закону. Між іншим — Раффара Білого. Але про те історичні трактати мовчать, аби не заважати його красивій легенді.

Час погорди, ст. 126

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Запис в ГлосаріїРедагувати

Капітул, нарівні з Найвищою Радою Чародіїв, був одним з двох головних об'єднань магів. У ньому засідали наймогутніші чарівники свого часу. Одним із завдань Капітула було регулювання норм і принципів використання магії. Так, саме Капітула наклав заборону на некромантію. Перед початком повстання на Танедді значна частина магів Капітула вступила в змову з Нільфгардом. На час описуваних мною подій майже всі члени Капітулу були вже мертві. Зараз єдиним живим членом Капітулу є Франческа Фіндабайр. Після перевороту діяльність Капітула не поновлювалася, тому багато магів не визнають обмежень, накладених ним.

Випадкова вікі