FANDOM

А їх Каер Морен, де вони, безчестні, гніздяться, де мерзенні свої справи виробляють, стертий повинен бути з лона землі, і слід за ним сіллю і селітрою посипаний.
Анонім. Монструм, або Відьмака опис
Icon Fortress.png
Loading KM valley night.png

Каер Морен (пол. Kaer Morhen) — цитадель, розташована в Синіх горах Кедвена, в якій протягом багатьох століть розташовувалася школа з навчання відьмаків. Назва фортеці прийшла з Старшої Мови, де Caer a'Muirehen перекладається як «Фортеця Старого Моря». Вона ж так звана школа Вовка, одна з чотирьох відомих відьмачих шкіл.

Шлях до фортеці лежить між високих скель гірського хребта. Знайшовши ледь помітну щілину, подорожній проходить в тунель, який з часом розширюється, а при виході його погляду відкривається вид скелястої долини, оточеної горами і фортеці, що захована в скелях.

У лісі, що знаходиться поблизу цитаделі, проходить ледь помітна стежка, названа молодими відьмаками не інакше як «Мучильнею» (інакше Шлях) за всю свою складність і небезпеку. На ній юні учні удосконалювалися в швидкості бігу і контролі дихання.

Історія Редагувати

Близько 400 років тому фортеця Каер Морен стала притулком для магів-ренегатів, які поставили собі за мету створення ідеальних воїнів для боротьби з нечистю і чудовиськами, як природного походження, так і виниклих внаслідок застосування магії. В основі роботи чарівників Каер Морен лежали дослідження в області мутацій, заснованих на застосуванні магії, алхімії, властивостей трав, отрут рослинного і тваринного походження.

Для створення відьмаків відбиралися здорові хлопчики, як правило — бродяги, сироти. Народна поголоска приписувала Відьмакам використання права несподіванки (за виконану послугу забрати у боржника «те, що він не очікує застати вдома» — як правило, дитини). Однак хоча подібні випадки мали місце, не слід вважати, ніби ведьмаком міг стати лише дитя-Несподіванка. Під твердженням, що така дитина неодмінно пройде Випробування, також немає підстав. Ймовірно, слух про викрадення дітей відьмаками, також відбувається з вищенаведеної помилки.

Імовірно в 1185 році (по «Історії світу» Родеріка Новембер950 р.) фортеця була практично знищена армією фанатиків, які вважають відьмаків безбожними виродками, чаклунами, істотами противними природі. Події передувала поява анонімного памфлету «Монструм або відьмака опис», написаного в яскраво вираженому негативному ключі невідомим чарівником або чарівниками. В результаті битви загинули майже всі відьмаки, включаючи випробовуваних, а також чарівники, які займалися мутаціями і володіючими секретами всіх стадій процесу мутації.

Через трохи більше ніж через півстоліття, потік надходять сюди учнів вичерпався, і в 1240 році в фортеці остаточно перестали тренувати дітей. З того часу Каер Морен є притулком лише небагатьох відьмаків, приречених на повільне вимирання, і в свідомості людей є проклятим місцем.

Гра «Відьмак» Редагувати

Places Kaer morhen valley 2.png

Пролог гри починається біля Каер Морхена, де виявляється втративший всі свої спогади відьмак на ім'я Ґеральт. Ламберт і Ескель знаходять його і привозять на возі в фортецю. Через пару днів, як тільки він оговтався, на фортецю нападають Саламандри на чолі з якимось таємничим і дуже могутнім чарівником, а нова історія про Ґеральта із Рівії тільки починається...

Мешканці фортеці Редагувати

Запис у щоденнику Редагувати

Каер Морен - неприступна гірська фортеця, в якій протягом багатьох століть розташовувалася гільдія відьмаків. Назва фортеці прийшла зі старшої мови, де Caer a'Muirehen перекладається як "Фортеця Старого Моря".
Часи величі і слави фортеці давно минули. Зубчасті стіни напівзруйновані, рови зароси, а по просторим залам гуляє вітер. В даний час там живе всього кілька відьмаків, але колись на сумнозвісній Мучильні в Каер Морхен проходило підготовку безліч юнаків.

Пов'язані квести: Редагувати

Пов'язані квести: Редагувати

Цікавості Редагувати

  • Назва фортеці старшою мовою «Kaer Morhen» (Фортеця Старого Моря), також як і прізвисько Ґеральта «Gwynbleidd» (Білий Вовк) придумано на основі валлійської мови.
  • У серіалі Каер Морен — складний комплекс печер. Та й ці печери населяють друїди і інші відьмаки, а Школа Вовка продовжує виробляти нових «вбивць чудовиськ». Що суперечить книжковій та ігровим Сагам.
  • Згідно Весеміру, Каер Морхен був домом для 23 відьмаків і 40 учнів, до того як був зруйнований в 1185 році.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі