FANDOM

Фортеці
Каер-Трольде (англ. Kaer Trolde) — головна фортеця на острові Ард-Скелліг, столиця всього архіпелагу. Є домом для ярла Краха ан Крайта.

З верхніх терас фортеці видно майже весь архіпелаг: Ан-Скелліг на півночі позаду протоки, Шпікероог далеко на захід, на схід Ундвік і Гіндарсф'яль за ним. Щоб побачити Фарери, доводиться йти на саму вершину однієї з веж і дивитися на південь.

Після прибуття на Ард-Скелліг і зустрічі з Йеннефер, Ґеральт відправляється разом з нею на тризну в Каер-Трольде на запрошення Краха ан Крайта, щоб поговорити з ним щодо Цірі.

Фортеця і порт також розташовані в Дикий Гін. Але розробники зробили помилку, тому що в книгах Каер-Трольде описується як місто або містечко, а в грі воно є селом під величним замком.

Опис на мапі Редагувати

Каер-Трольде є головною фортецею на острові Ард-Скелліг. Протягом багатьох століть вона була домівкою ан Крайті, гордістю і радістю ярла Краха ан Крайта. Частково вирізана з твердої скелі найвищої гори на острах, він справляє сильне враження на всіх, хто його бачить. Народна легенда розповідає, він був побудований Ґріммдьярр Залізне Ікло, сином Геймдалля і Гейлін, засновником клану Крайтів. Ґріммдьярр хотів місце з якого можн спостерігати за всіма островами Скелліге, щоб гарантувати, що ніякої шкоди не прийде від його братів, правителів інших островів. Таким чином, він загорнув важкі ланцюги навколо гірського пасма на морському дні, витягнув його на поверхню і поклав на острові Ард-Скелліг. Через сім днів він вирізав з нього неприступну фортецю, чиї високі вежі відкрили вид на весь архіпелаг.

Місця Редагувати

Пов'язані квести Редагувати

Цікавості Редагувати

Примітки Редагувати

  1. «Відьмак 3: Дикий Гін. Графічний альбом»

Галерея Редагувати