FANDOM

Каер-Морен (англ. Kaer Morhen) — перший головний квест гри «Відьмак 3: Дикий Гін»

Він слугує в якості допоміжного квесту для ознайомлення гравця з механіками пересування та бою, а також представляє йому деяких основних персонажів.

ПроходженняРедагувати

Гра починається у гостьовій кімнаті відьмацької фортеці Каер-Морен. Після того, як створений чаклуваннями Йеннефер монстр, схожий на інсектоїда, неввічливо перервав його водні процедури, Ґеральт встає з діжки та вдягає легкий одяг.

Відьмацьке чуттяРедагувати

Першим завданням буде знайти ключ, аби відкрити двері та спуститися вниз. Для цього гра просить нас активувати «відьмацьке чуття».

В цьому підсиленому режимі бачення предмети, що стосуються квесту та які можна підібрати або оглянути, підсвічені червоним кольором, а інші об'єкти, з якими можна взаємодіяти – жовтим. Активуйте Відьмацьке чуття і уважно вивчіть кімнату. Ви зможете оглянути наступні речі:

  • Одяг на ліжку
  • Коробочка зі срібними прикрасами на книжковій поличці
  • Глечик із соком на столі
  • Пляшечка із парфумами на книжковій поличці біля дверей
  • Ключ на столі біля дверей

Візьміть ключ. Ним ви можете відчинити двері зліва і спуститися вниз, коли будете готові.

Baclony

Ґеральт милується видом з балкону

Огляд усіх предметів спричинить маленьку розмову з Йеннефер. Також ви можете почати з нею діалог, але незалежно від вашого вибору фраз вона скаже вам поквапитися на тренування до Цірі.

З балкону відкривається чудовий вид на фортецю та оточуючу сільську місцевість. Ґеральт це обов'язково прокоментує.

Нижній поверх Редагувати

Коли ви зійдете сходами на нижній поверх, почнеться відеовставка. Виявляється, Весемір заснув, даючи учениці уроки з книги «Гулі та Альгулі», а маленька Цірі втекла, воліючи попрацювати над своїми навичками володіння мечем замість нудної книжки.

Весемір прокинеться і з ним почнеться діалог. Після цього Ґеральт піде до Цірі та буде критикувати її роботу з мечем, а Весемір буде за ними спостерігати.

Maxresdefault-0

Розмова Ґеральта з Цірі

Згодом Ґеральт накаже дівчинці зійти на землю (звісно, за допомогою сальто) і почнеться діалог. У певний момент Цірі запропонує Ґеральту бігти у внутрішній двір через стіни, що і є свого роду ознайомленням гравця з механікою пересування у грі. Ви можете погодитися або пропустити цей фрагмент, відповівши, що не варто змушувати Весеміра чекати, та пішовши одразу до інших.

Біг по стінах із Цірі Редагувати

Kaer Morhen 14(Quest)

Ґеральт з дівчинкою приходить у двір

Якщо ви оберете бігти з Цірі по стінах, вам буде необхідно залізти по драбині попереду та бігти, перестрибуючи через провалля та забираючись на виступи. (Будьте обачні – не помріть ще до початку гри!) Якщо Цірі переможе, вона познущається з Ґеральта. Якщо ж перемога буде за відьмаком, дівчинка скаже, що програла, бо в Ґеральта довші ноги.

Тренування у внутрішньому дворіРедагувати

Kaer Morhen 17(Quest)

Прибуття Дикого Гону

Після прибуття до тренувального майданчика виявляється, що Цірі таки виконала завдання Весеміра перед тим, як старий відьмак задрімав.

«Дядечко Весемір» коментує це та ставить усіх по парах. Сам він стає в парі з Ґеральтом та питає його, чи хоче він повторити основи, перш ніж перейти до спарингу.

Це знову своєрідне ознайомлення гравця з механікою гри, на кшталт бігання по стінах із Цірі, тільки цього разу воно буде стосуватися механіки бою та накладання відьмацьких знаків.

Як і в попередньому випадку, гравець може пропустити цей етап. В будь-якому разі, незабаром з'являється відеовставка, у якій Цірі збиває з тренувальної кукли шолом і біжить за ним. Незабаром Ґеральт відчуває, що щось не так. Він оглядає куклу і раптом погода змінюється і з'являється Дикий Гін. Ередін б'є мечем по зледенілій Цірі і Ґеральт прокидається, розуміючи, що йому наснився кошмар.

Запис у журналі Редагувати

Кожна історія має десь починатися. Ця починається в гостьовій кімнаті Каер-Морену, фортеці відьмаків у Синіх Горах. Починається вона з того, що Ґеральт приймає ванну, заперечуючи тим самим теорію про те, що відьмаки нехтують особистою гігієною. Але під час цього його грубо перериває Йеннефер - хіба вона вміє переривати якось по-іншому? Чародійка нагадує відьмаку, що він мав потренуватися із Цірі. Нашому герою не лишалося нічого, окрім як розпрощатися з Йеннефер та спуститися у внутрішній двір. Якби він тільки знав, що це – початок величезної пригоди.
Як виявилося, події в Каер-Морені були всього-навсього сновидінням. Таким, що змушує прокидатися навіть відмаків, із криком та холодним пітом, що виступив на їх чолі. Ґеральт присів біля вогню та оглянув навколишні землі. Землі, що були спустошені війною аж до горизонту. Та він обрав це місце для табору не для того, щоб милуватися цим видом – це сліди Йеннефер привели його сюди...

Цікавості Редагувати

  • Сорочка, штани та чоботи Ґеральта майже повністю повторюють його одяг на початку першого «Відьмака».
  • Інтер'єр та розташування кімнат у фортеці також зроблені у відповідності до першої частини гри.

ВідеоРедагувати

Інтро Проходження
The Witcher 3 — Байка про Дикий гін UA Wild Hunt Recap Video03:14

The Witcher 3 — Байка про Дикий гін UA Wild Hunt Recap Video

THE WITCHER 3 Enhanced Edition 1 PL 1440p 60 FPS45:07

THE WITCHER 3 Enhanced Edition 1 PL 1440p 60 FPS