FANDOM

Його Імператорська Величність, Емгир вар Емрейс (англ. His Imperial Majesty, Emhyr var Emreis) — книга присвячена Імператору Нільфгарду, Емгиру вар Емрейсу, що пояснює його політику з розширення меж держави на Північ.

Виписка Редагувати

Емгир вар Емрейс - правитель-завойовник. Обдарований прекрасним стратегічним розумом, він підпорядковує його одному лише баченню: бажанням завоювати світ, хоча справедливо вважає, що ні завоюванням це повинно називатися, а порятунком. Так, Імператор Нільфгарду несе світу полум'я цивілізації.
Незабаром, після приходу до влади, імператор послідовно займається сусідніми з Нільфгардом королівствами. Північ охоплює жах. Переможний марш імперських військ зупиняється тільки в битві під Бренною, після якої настає укладення миру.
Однак немає сумнівів в тому, що метою Емгира є підпорядкування Нільфгарду всієї Півночі. Під час крихкого перемир'я Емгир робить ряд політичних рішень, в результаті яких стає видно, наскільки нестабільні держави Нордлінгів. Все більше роз'єднані між собою, вони вимагають володаря-провидця, вимагають Емгира вар Емрейса. Тому-то наші армії знову перейшли Яругу. Втретє - і в останнє (...)

Примітки Редагувати

  1. Книгу можна знайти на північному заході від моста Плегмунда у скрині біля остову корабля.