FANDOM

Золотий Дракон (пол. Złote Smoki; лат. Draconis Aurum Nobilis) — найрідкісніший і найлегендарніший тип дракона здатний перетворюватися на що і кого завгодно (навіть в людину). Луска має золотистий відтінок.

Достеменно невідомо чи є легендарний дракон істотою від природи або породженням магії, або мутації.

Відомі представники виду Редагувати

З книг Сапковського:Редагувати

З гри Wiedźmin: Gra Wyobraźni:Редагувати

З гри Відьмак 2: Вбивці Королів:Редагувати

Дані з книг СапковськогоРедагувати

– Що? Що таке? – крикнув Лютик, виглядаючи з-за спини Геральта. – Що таке, Богольт?
– Дракон-дракон...... золотий.
Не більше ніж у ста кроках від кам'яної горловини ущелини, з якої вони щойно вийшли, біля дороги, що веде до північної частини каньйону, на куполоподібному невисокому пагорбі сиділа істота. Вона сиділа, зігнувши правильною дугою довгу витончену шию, схиливши вузьку голову на опуклі груди, заплітаючи хвостом передні випрямлені лапи. Було в цій істоті, в її позі щось неймовірно граціозне, щось котяче, щось, що суперечить її явно зміїному родоводу. Безсумнівно, зміїному. Бо істота була вкрита сліплячою очі золотою лускою з чітким малюнком. Так, істота, що сидить на пагорбі, була золотою – золотою від гострих кігтів, що зарилися в землю, до кінця довгого хвоста, що злегка ворушився між рослин, що покривають горбок. Дивлячись на них величезними золотими очима, істота розправила широкі золотисті кажанячі крила і так сиділа, нерухома, як би вимагаючи, щоб нею милувалися.
Межа можливого із циклу Меч призначення, ст. 55-56.
– Віллентретенмерте?
– Слухаю тебе, Геральте з Ривії.
– Ти можеш взяти будь-яку форму? Будь-яку, яку забажаєш?
– Так.
– Чому ж людини? Чому Борха з трьома галками в гербі?
Дракон дружньо посміхнувся.
– Не знаю, Геральте, за яких обставин вперше зустрілися давні предки наших рас. Але факт в тому, що для драконів немає нічого більш огидного, аніж людина. Людина пробуджує в драконах інстинктивну, нераціональну огиду. Зі мною справа дещо інакша. Мені... ви симпатичні. Прощавайте.
Це не було поступове, перетворення, яке б розпливалася, не туманне, пульсуюче тремтіння, як при ілюзії. Це було неначе в мить ока. У тому місці, де тільки що стояв кучерявий лицар в накидці, прикрашеній гербом з трьома чорними птахами, сидів золотий дракон, що красиво вигнув довгу шию. Схиливши голову набік, дракон розпростер крила, сліпуче золоті в променях сонця. Єнніфер голосно зітхнула. Вея, вже в сідлі, поруч з Теєю, махнула рукою.
Вея, – сказав відьмак. – Ти була права.
– Гм?
– Він самий красивий.
Межа можливого із циклу Меч призначення, прощальна сцена

Гра «Wiedźmin: Gra Wyobraźni»Редагувати

Рідкісний вид драконів, на думку більшості експертів, лише міф. В усьому світі можна знайти лише кілька особин. Легенди приписують їм різні здібності, з яких незаперечно правдивими є їх магічні здібності і здатність до перетворень в інших живих істот. Дихають вогнем, або гарячою парою. У середньому вони досягають 20 метрів. Золотий дракон розглядається як одна з кількох порід драконів.

Щомісячне видання Magia і Miecz ("Магія і меч") від Martyna Tomaszewska писало, що Зерриканія, отримала свою назву від золотого дракона, відомого як Zerrikanterment.

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Раси і фракції
Гуманоїдні раси Aen ElleAen SeidheAen UndodВраниГамадріадиГномиДоплер чи МімікДріадиЕльфиКраснолюдиЛімоніадиЛюдиНімфиНизушкиРусалкиСильфідиСтарші раси
Негуманоїдні раси ДракониЄдинорогиЗолотий драконСильван
Інше Королева полівРасиШаблон:Раси

Випадкова вікі