FANDOM

Знак Сомн (пол. Znak Somne) — відьмачий знак, змушує будь-яку живу істоту заснути. Живу, але не оживлену. Особливістю є процес складання: чим ближче до голови накладається Знак, тим більше буде його сила і ймовірність на успіх.

В книгах Сапковського Редагувати

Ґеральт склав пальці в Знак і доторкнувся до обличчя чарівника. Сорель Дегерлунд захлинувся, упав на стілець. Він захрипів. Очі закотилися кудись всередину черепа, голова обвисла на плечі. Ланцюжок медальйона вислизнула з ослаблих пальців.
Ґеральт схопився — швидше, спробував підвестися, єдине, що йому вдалося, це впасти зі стільця на підлогу, головою якраз між чобітьми Дегерлунда. Перед його носом лежав випущений чарівником медальйон. На золотом овалі блакитний емалевий дельфін nageant. Герб Керака. Не було часу дивуватися або побиватися. Дегерлунд почав голосно хропіти, було ясно, що він ось-ось прокинеться. Знак Сомн подіяв, але слабко і короткочасно, відьмак був занадто ослаблений дією отрути.
— Тут ми розлучимося, - м'яко перервав він її. - Перед тобою дорога до твого призначенню. Переді мною зовсім інший шлях. Розповідь триває, історія ніколи не закінчується. Що ж стосується Знаків... Є такий, якого ти не знаєш. Він називається Сомн. Поглянь на мою руку.
Сезон гроз

Цікавості Редагувати

  • «Somnus» або «Somnus» означає «сон» на латині.

Випадкова вікі