FANDOM

Places zerrikania

Зерриканія (пол. Zerrikania) — таємнича держава, яка розташована в південно-східній частині континенту, за Вогненними горами. Північні Королівства мають дуже мало спільного з Зерріканіею. Її назва, як кажуть, походять від легендарного золотого дракона, Зеррікантермента.

Цій землі характерні жаркий клімат, екзотичні тварини і дракони. Зерріканія знаменита покритими татуюваннями воїтельницями, майстерно володіючими шаблею, які носять шкури тварин. Характер зерріканок заслуговує окремої згадки: вони вільні, вперті, дики і грайливі, як кішки, і так само люті. Їх з самого дитинства натаскують на бійку.

Зерріканію, що славиться своїми алхіміками, вважають батьківщиною рецептів по виготовленню бомб.

Місцеві жителі поклоняються драконам або цілого культу Золотого Дракона (величезна статуя дракона, відлитими з золота), а також будують вівтарі й статуї, присвячені цим істотам.

Відомі жителіРедагувати

В книгах
В комиксі:
В іграх:

Гра «Відьмак»Редагувати

Запис в ГлоссаріїРедагувати

Зерріканія — загадкова країна, розташована далеко на півдні. Північні Королівства не підтримують практично ніяких зв'язків з Зерріканіей. І відомо про цю країну не так багато: там превалює жаркий клімат, живуть екзотичні тварини, а місцеві жителі поклоняються драконам. Багатьом Нордлінг Зерріканія відома як батьківщина великих алхіміків, що спеціалізуються на піротехніці, і татуйованих жінок-воїнів, вміло звертаються з шаблями.

Зерріканія відвідується в грі, але через присутність в ній формул бомб можна припустити, що країна славиться своєю алхімією і алхіміками. Описи ж дані в грі змушують припустити, що прообразом Зерріканіі служить Африка.

Hrb unof Zerrikania
Зерріканія - будинок отруйних василіск ів та інших огидних чудовиськ. Тут водяться такі величезні павуки і скорпіони, що ловити їх можна тільки пастками для слонів. У Зерріканіі водяться дуже страшні мухи цеце. Ці мухи відкладають свої яйця в голові людини і його чекає болісна смерть. Мозок жертви виступає в якості засобу харчування личинки мухи. Коли личинки перетворюються в дорослих мух, то вони залишають тіло через очниці.

ЦікавостіРедагувати

  • Зерріканія так само є батьківщиною Азара Яведа — могутнього чародія — ренегата і за сумісництвом ватажка злочинного угруповання "Саламандри".
  • У книгах та іграх згадується зброя, відома як зерриканська шабля — довгий вигнутий клинок (іноді ще й отруєний).
  • Герб для Зерриканії фактично ніколи не був описаний в книгах. Даний герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.
  • У Зерріканії виробляють міцний алкогольний напій, який отримав прізвисько "кров дракона" — Зерріканский спирт.
  • Зерріканія згадується в книгах "Чужі країни" і "Комахи та інші паразити Зерріканії" мандрівника Марко Кнопфа.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі