FANDOM

Зартісій (пол. Xarthisius) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри Гвинт: Відьмацька карткова гра.

Знаменитий нільфгардський чародій і астролог, що допоміг Емгиру вар Емрейсу повернути трон Імперії Нільфгарду.

Біографія Редагувати

Саме Зартісій переконав Емгира вар Емрейса, що ліки від його прокляття треба шукати на Півночі. Після повернення Емгиром трону Нільфгарду, астролог був нагороджений імператором за службу.

Пізніше, він отримав завдання знайти місце розміщення принцеси Цірілли. Область яку він визначив, виявилася пустелею в горах Тір Тохайр, де Стефан Скеллен не знайшов нічого, крім скорпіонів і стерв'ятників[1].

Через цей та деякі інші прорахунків, Ксартісіус безцеремонно потрапив до в'язниці. Подальша доля астролога не відома.

У книгах Сапковського Редагувати

Як тільки цей старий шкарбун Зартісій... Якщо цей бормочучий гівноман ухитриться визначити те, що я наказав йому визначити... Тоді організуєш в зазначеному їм районі пошуки якоїсь особи. Опис отримаєш. Не виключено, що астролог вкаже територію, яка знаходиться під нашою владою, тоді поставиш на ноги всіх, що відповідають за цю територію. Весь цивільний і військовий апарат. Це питання — найголовніше. Ти зрозумів?

Час погорди

Гра «Гвинт: Відьмацька карткова гра» Редагувати

Ксартизій (Ґвент).png

Зартісій також присутній в вигляді золотої легендарної картки фракції Імперії Нільфгарду у грі «Гвинт: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, через яку може подивитись дві верхні картки противника, та перекласти одну з них в низ колоди.

Опис картки:

Astrology, hydromancy, haruspicy, ceromancy. Ovomancy, spodomancy, metroscopy, brontoscopy...

ПриміткиРедагувати

  1. Фактично, область визначена ним була правильно, але поки туди дібрався Стефан Скеллен, Цірілли вже там не було.

Випадкова вікі