FANDOM

Етераль (англ. Ethereal; пол. Eteral, дослівно «ефірний», «ефемерний») — це демоноподібний кошмар, істота вперше з'являється у доповненні Кам'яні Серця. Для Іріс цей жах має форму і обличчя її чоловіка Ольґерда.

Запис у бестіарії Редагувати

Розум людський є так само дикий і незвіданий, як і заморські країни. Існують у ньому грізні сутності — страхи, болісні спогади, травми. Вони, наче стерв’ятники, ждуть нашої слабкості десь на межі свідомого й несвідомого, а тоді з’являються, щоб нас знищити.
Арторій Віго, «Сутність уроків та ілюзій»
Намальований світ, створений у розумі Іріс фон Еверец, оселяли насамперед постаті з її спогадів, але існували там і небезпечні створіння — утілені страхи. Найгрізнішим із-поміж них був найбільший кошмар Іріс — так званий етераль, який мав подобу... її чоловіка.
Етераль, з яким мусив зійтися Ґеральт, був не лише схожий на Ольґерда, але й бився так само, як отаман. Точніше, етералів було аж шестеро: один напав на відьмака відразу, решта нерухомо чекала. Смерть одного з них пробуджувала наступного, ще сильнішого. Ґеральт мусив пильнувати, адже навіть найменша рана, завдана одному з нерухомих етералів, оживляла його, і ворогів на полі бою більшало. Найліпшою тактикою проти цих кошмарних створінь зрештою виявилися вчасні контратаки.

Цікаві факти Редагувати

  • Зустрічається під час виконання завдання «Був собі чоловік і жінка».

Галерея Редагувати