FANDOM

Леді Ейтне, відома як Срібноока[1] (пол. Eithné) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак: Бойова Арена і Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Королева дріад та одноосібна владичиця Брокілону, що не покидає своєї обителі в Дуен Канел.

Участь у літературній СазіРедагувати

Дріади розповідають Ейтне про відьмака, який прийшов до неї в Брокілон. Дочекавшись, поки Ґеральт прибуде в Дуен Канел, вона бачить, що поруч з ним знаходиться маленька дівчинка, в якої вона відразу ж визнає дитя Старшій Крові.

Наказавши дріадам подбати про неї, вона вирішує проблему з подальшою долею пораненого Фрейксенета і кличе Ґеральта до себе додому. Там їх уже чекає маленька княжна Цірілла і Браенн. Відьмак намагається донести до неї слова короля Венцлава, які вона і так знає, але Ейтне невблаганна. Їй однаково байдужа доля всіх прикордонних королівств.

Розмова заходить про Ціріллу. Незважаючи на його прохання, вона збирається залишити дівчинку у себе в Брокілоні. До її розчарування, відьмак упокорюється з цим. Ейтне просить залишитися з нею до кінця, поки вона не вип'є Води Брокілона. Дріада приносить кубок з водою, і Цірі відпиває з нього.

Повелителька Брокілону бачить, що проти призначення Цірі вона не може піти, що всі її спроби залишити дівчинку у себе будуть марні. Їй нічого не залишається, як відпустити Цірі і Ґеральта.

Ейтне зустрічається з Мільвою. Нагадавши про її борг перед нею, повелителька Брокілона просить її допомогти з проханням пораненого відьмака Ґеральта і відправиться до людей, щоб отримати останню інформацію про зовнішній світ.

У книгах СапковськогоРедагувати

— Це значить... — Голос Цірі раптом зламався. — Це значить, що я звідси не піду. Так?
— Ніхто не втече від свого призначення.
Усі повернули голови на звук того голосу. Тихого, але звучного, твердого, наполегливого. Голосу, що змушував слухатися, що не визнавав спротиву. Бренн схилилася. Ґеральт став на одне коліно.
— Пані Ейтне...
Владичиця Брокілону носила довгі вільні ясно-зелені шати. Як і більшість дріад, була вона невисокою і худорлявою, але завдяки гордовито піднятій голові, обличчю із серйозними різкими рисами й рішучими губами видавалася вищою і могутнішою. Її волосся й очі мали колір розтопленого срібла.

—  Меч призначення, ст. 269-270

Гра «Відьмак: Бойова Арена» Редагувати

Twba character model Eithne

Леді Ейтне є одним з ігрових персонажів в MOBA «Відьмак: Бойова Арена», доданим у другому сезоні оновлень від 29 червня 2015 року. Вона має багато цікавої зброї, навичок і варіантів вигляду. Вона є героєм класу лучник.

Скіни Редагувати

  • Разом з природою - €9,99 - 2000Oren3
  • Дитя Місяця - €1,99 - 1000Oren3
  • Вартовий Брокілону - €1,99 - 1000Oren3
  •  ?? - ??€ - ??Oren3

Гра «Гвинт: Відьмацька карткова гра» Редагувати

Ейтне (Ґвент)

Леді Ейтне Срібноока також присутня в вигляді лідера фракції Скойа'таелей у грі «Ґвент: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, через яку може зіграти повторно будь-яку карту на вашій стороні поля.

Опис картки:

Королева дріад мала очі з розтопленого срібла, та серце з холодно-кованого заліза.

Примітки Редагувати

  1. Прозвана так, через незвичайний колір очей.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі