FANDOM

ОписРедагувати

Легендарний срібний меч Ейрондайт можна отримати в графстві Туссен, проявивши в ході квесту «Шляхи призначення» п'ять чеснот: доблесть, честь, мудрість, щедрість і співчуття. Відьмак вперше бачить цей меч, коли відправиться на північний захід від Боклера, до озера Селяві. Перепливши його і опинившись на острівці посередині водойми, Ґеральт знаходить там озерце поменше і зустрічає Пустельника, який охороняє древній меч. До того ж виявляється, що відьмак може ходити під воді, це також є причиною того, чому меч не можна забрати — він лежить під водою.

Довівши в різних ситуаціях, що володіє всіма чеснотами, Ґеральт повертається до Відлюдника, який викликає відьмака на поєдинок, а, коли той перемагає, з'являється Володарка Озера і віддає Білому Вовку Ейрондайт.

ЦікавостіРедагувати

  • Віддаючи меч, Володарка застерігає Ґеральта від втрати меча в цей раз, що породжує питання: як офіційно Білий Вовк втратив Ейрондайт після подій першої частини гри. Можливо, це пов'язано з тим, що Ґеральт міг віддати перевагу Місячному мечу.
  • Судячи по характерному оголовка і гарді, срібний меч з трейлера «Killing Monsters» є саме Ейрондайтом.
  • Ейрондайт помітно більше будь-якого іншого меча в грі.

Випадкова вікі