FANDOM

Еббінґ (пол. Ebbing) — формально незалежне князівство, захоплене Нільфгаардом і числиться там провінцією, межує на півночі з Метинною.

Опис Редагувати

Завжди мало тісні зв'язки з князівством Тусан. З давніх часів територія Еббінґу була багата рудою. Населення працювало в шахтах з її видобутку і обробки. За чутками, десь в землях Еббінґу пролягала дуже багата золота жила. На жаль, її місцезнаходження було втрачено, хоча до цих пір говорять про карту...

Жителі Еббінґу, відчуваючи сильний вплив сусідів на свою культуру, а також враховуючи наявність серед найбагатших держав Півдня надр, в одязі віддають перевагу металевим кольорам (бронзи, срібла, сталі, міді) і прикрасам з металу.

У книгах Сапковського Редагувати

— Справки і витівки, з якими це ім'я асоціюється, нам теж не чужі. Але тут Еббінґ, автономне самокероване королівство. Хоч одна лише видимість, але все ж. Тому ми вам нічого не скажемо. Йдіть своєю дорогою. У розраду обіцяю, що, якщо через тиждень або місяць хтось зацікавиться вами, почує від нас не більше.
Вежа Ластівки

ГеральдикаРедагувати

Hrb unof Ebbing.HrbEbbing1

Герб для Еббінґу фактично ніколи не був описаний в книгах. Цей герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.

Відомі жителіРедагувати

Міста і фортеціРедагувати

Природні об'єктиРедагувати

Примітки Редагувати

Імперія Нільфгарду
Імперія і провінції
Імперія Нільфгарду Герб империи Нильфгаард
Аттре Hrb unof Attre2Віковаро Hrb unof Vicovaro.Ґеммера Hrb unof Gemmera.Ґесо Герб ГесоЇмлак Hrb unof Ymlac.Маґ Турґа Герб Маг ТургаМетінна Hrb unof MetinnaМаехт COA Maecht var1Назаїр Герб НазаираРован Hrb unof Rowan.Туссен Hrb unof ToussaintЦінтра Hrb unof Cintra NlfgrdЕббінґ Hrb unof Ebbing.Етолія Hrb unof Etolia.