FANDOM

Еббінґ (пол. Ebbing) — формально незалежне князівство, захоплене Нільфгаардом і числиться там провінцією, межує на півночі з Метинною.

Опис Редагувати

Завжди мало тісні зв'язки з князівством Тусан. З давніх часів територія Еббінґу була багата рудою. Населення працювало в шахтах з її видобутку і обробки. За чутками, десь в землях Еббінґу пролягала дуже багата золота жила. На жаль, її місцезнаходження було втрачено, хоча до цих пір говорять про карту...

Жителі Еббінґу, відчуваючи сильний вплив сусідів на свою культуру, а також враховуючи наявність серед найбагатших держав Півдня надр, в одязі віддають перевагу металевим кольорам (бронзи, срібла, сталі, міді) і прикрасам з металу.

У книгах Сапковського Редагувати

— Справки і витівки, з якими це ім'я асоціюється, нам теж не чужі. Але тут Еббінґ, автономне самокероване королівство. Хоч одна лише видимість, але все ж. Тому ми вам нічого не скажемо. Йдіть своєю дорогою. У розраду обіцяю, що, якщо через тиждень або місяць хтось зацікавиться вами, почує від нас не більше.
Вежа Ластівки

ГеральдикаРедагувати

Hrb unof Ebbing..pngHrbEbbing1.png

Герб для Еббінґу фактично ніколи не був описаний в книгах. Цей герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.

Відомі жителіРедагувати

Міста і фортеціРедагувати

Природні об'єктиРедагувати

Примітки Редагувати

Імперія Нільфгарду
Імперія і провінції
Імперія Нільфгарду Герб империи Нильфгаард.png
Аттре Hrb unof Attre2.pngВіковаро Hrb unof Vicovaro..pngҐеммерія Hrb unof Gemmera..pngҐесо Герб Гесо.pngІмлак Hrb unof Ymlac..pngМаґ Турґа Герб Маг Турга.pngМеттіна Hrb unof Metinna.pngМаехт COA Maecht var1.pngНазаїр Герб Назаира.pngРован Hrb unof Rowan..pngТусан Hrb unof Toussaint.pngЦінтра Hrb unof Cintra Nlfgrd.pngЕббінґ Hrb unof Ebbing..pngЕтолія Hrb unof Etolia..png

Випадкова вікі