FANDOM

Дух Лісу — чудовисько у грі Відьмак 3: Дикий Гін, древній лісун, що живе в густих лісах поблизу села Ферлунд. Старійшини села шанують його як божество і приносять йому жертви.

Запис в Бестіарії Редагувати

Ми образили Духа Лісу, Свен. Ось він і мстить. Він каже, що ми згорнули зі старою стежки.

Гаральд із Ферлунда

Деякі чудовиська настільки сильні, що люди прочитають їх як богів. Так сталося і з лісовиком, що мешкав в лісі у скеллігського села під назвою Ферлунд. Старійшини вірили, що чудовисько приглядує за селом, оберігаючи його від ворогів і навчаючи мисливців.
Відьмак проте в користі лісовика сумнівався. Лісовики - злобні тварюки, які дбають лише про себе, і створіння, що жило у Ферлунда, не було винятком.
Ґеральт розумів, що звільнити селян від хватки їх уявного захисника буде нелегко, і був не впевнений, чи варто цим займатися. Лісовик, прозваний Духом Лісу, був настільки сильний, що освоїв мистецтво відзначати обраних. Це означало, що чудовисько вклало частинку себе в одного з жителів Ферлунда, і поки поблизу нещасний був живий і залишався поблизу від селища, дідько міг відроджуватися поруч зі своїм лігвом.
Втім, навіть позбувшись «міченого», вбити лісовика було б непросто. Чудовисько вміло підкоряти своїй волі вовків, воронів і навіть дерева і закликати їх на допомогу. На щастя, були у нього і слабкі місця: лісовик був вразливий для вогню, особливо - для Знака Ігні.
Відьмак переміг лісовика, зупинивши загибель людей в лісах навколо Ферлунда. Однак біди селян на цьому не закінчилися ...

У бою допоможе:

З нього можна взяти:

  • Дерево
  • Димні уламки
  • Малий рунний камінь Стребог
  • Мутаген з давнього лісовика
  • Смола лісовика
  • Трофей лісовика
  • Укріплене дерево
  • Укріплені шкіра

Цікавості Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі