FANDOM

Дух Лісу (англ. Woodland Spirit) — істота з ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Прадавній Лісовик, що живе в пущі навколо селища Ферлунд, що на Ард-Скелліґ.

Старійшини села шанують його як божество і приносять йому жертви, проте молодь, на чолі зі Свеном хоче знищити чудовисько.

Запис у бестіарії Редагувати

Ми його образили, Свене. Дух Лісу прагне помсти. Так він каже, що ми збочили зі старої стежки.
Гаральд із Ферлунда
Деякі чудовиська такі могутні, що місцевий люд шанує їх як богів. Так було і з лісовиком, що жив на Скелліге поблизу села Ферлунд. Старійшини були переконані, що це чудовисько опікується селянами — боронить від ворогів, учить полювати. Та відьмак мав щодо цього обґрунтовані сумніви. Лісовики — лихі егоїстичні істоти, і прадавній особень цього виду, що жив поблизу Ферлунда, навряд чи становив виняток.
Ґеральт знав, що звільнити селян від їхнього «опікуна» буде нелегко, та сумнівався, чи братися до цієї справи взагалі. Лісовик, якого тут називали Духом Лісу, був настільки могутній, що навчився позначати людей. Це значило, що хтось у Ферлунді був носієм сутності чудовиська. Поки ця нещасна особа залишалася серед живих і в селі, лісовик міг раз по раз відроджуватися біля свого лігва.

Якщо Ґеральт убив лісовика:

Відьмак переміг лісовика, поклавши край убивствам людей у лісах навколо Ферлунда. Однак біди селян на цьому не закінчилися...

Якщо Ґеральт не вбив лісовика:

Зрештою Ґеральт так і не пішов на Духа Лісу. Відьмак розумів, що лісовик не такий доброзичливий, як гадають старійшини, але він усвідомлював також, що вбити цю потвору — більше зло.

Пов'язані квестиРедагувати

Галерея Редагувати