FANDOM

Дух Лісу (англ. Woodland Spirit) — істота з ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Прадавній Лісовик, що живе в пущі навколо селища Ферлунд, що на Ард-Скелліґ.

Старійшини села шанують його як божество і приносять йому жертви, проте молодь, на чолі зі Свеном хоче знищити чудовисько.

Запис в Бестіарії Редагувати

Ми образили його, Свен. Дух Лісу шукає помсти. Цим він каже, що ми відхилилися від старих шляхів.
Гаральд із Ферлунда
Деякі чудовиська настільки сильні, що люди прочитають їх як богів. Так сталося і з лісовиком, що мешкав в лісі біля скеллігського села під назвою Ферлунд. Старійшини вірили, що чудовисько приглядує за селом, оберігаючи його від ворогів і навчаючи мисливців.
Відьмак проте в користі лісовика сумнівався. Лісовики - злісні тварюки, які дбають лише про себе, і створіння, що жило у Ферлунда, не було винятком.
Ґеральт розумів, що звільнити селян від хватки їх уявного захисника буде нелегко, і був не впевнений, чи варто цим займатися. Лісовик, прозваний Духом Лісу, був настільки сильний, що освоїв мистецтво відзначати обраних. Це означало, що чудовисько вклало частинку себе в одного з жителів Ферлунда, і поки поблизу нещасний був живий і залишався поблизу від селища, дідько міг відроджуватися поруч зі своїм лігвом.
Втім, навіть позбувшись «міченого», вбити лісовика було б непросто. Чудовисько вміло підкоряти своїй волі вовків, воронів і навіть дерева і закликати їх на допомогу. На щастя, були у нього і слабкі місця: лісовик був вразливий для вогню, особливо - для Знака Іґні.
Відьмак переміг лісовика, зупинивши загибель людей в лісах навколо Ферлунда. Однак біди селян на цьому не закінчилися ...

Пов'язані квестиРедагувати

Галерея Редагувати