FANDOM

Дракон (пол. Smok; англ. Dragon) — вельми рідкісна літаюча розумна істота, що має вигляд ящера. Передбачається, що монстри представляють сили Хаосу, які прагнуть знищити все на території континенту.[1]

Опис Редагувати

Крім котів, дракони є єдиними істотами, здатними поглинати магічну енергію з природи. Використовуючи отримані сили, дракони з невідомої причини використовують її для збирання в своєму лігві сховищ з незліченними багатствами. Після того як їх пристрасть задовольняється, дракон надовго впадає в летаргію до першої появи зовнішнього подразника.

Для драконів немає нічого більш огидного, ніж людина. Людина пробуджує в драконах інстинктивну, нераціональну огиду. Конфлікт предків цих двох видів зрештою привів до неминучого підводу істоти на грань вимирання.

Для чарівників, які практикують чаклунство і приготування різних еліксирів, драконяча туша представляє предмет особливого інтересу. Його мозок, зуби, кров і різні внутрішні органи повсюдно використовуються ними в лабораторіях і є бажаними товарами в крамницях продавців.

Запечений на вугіллі хвіст дракона — це справжній делікатес у гурманів.

Представники Редагувати

Зовнішність Редагувати

Golden Dragon.jpg

Величезні, здатні до польотів дракони змушують тремтіти все живе. Сильні кігті і лапи, могутній хвіст, вміння видихати вогонь, пар, плювати кислотою і заморожувати диханням — все це робить дракона найнебезпечнішим ворогом людини.

  • Зелений — луска має зелено-сірий відтінок, найпоширеніший тип.
  • Скельний — вимер задовго до подій Саги.
  • Чорний — луска має темно-брунатний відтінок.
  • Червоний — луска має червонуватий або цегляний відтінок.
  • Білий — луска має білий колір, мешкає на далекій Півночі.
  • Золотий — луска має золотистий відтінок, найрідкісніший і легендарний тип дракона здатний перетворюватися на що і кого завгодно.

Драконіди Редагувати

Драконіди — ряд великих літаючих рептилій, що мають чотири кінцівки: дві ноги і крила. Відмінність між орнітозаврами і драконідами полягає в тому, що в той час як перші істости керуються інстинктами, останні можуть мати інтелект і здатні розмовляти.

Простолюдини часто плутають істинних драконів, з драконідами, що є помилкою. Не дивлячись на фізіологічну схожість, у драконів і драконідів спільного стільки, скільки у домашніх котів та левів.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

У пролозі гри ми зустрічаємо дракона, який нападає на табір Фольтеста, осаджуючий замок Ла Валетів. У другому розділі гравець дізнається, хто ховається під личиною дракона. У третьому розділі дракон є фінальним босом з варіативним вибором його долі після перемоги.

Запис в бестіаріїРедагувати

Колись дракони зустрічалися повсюдно і безроздільно володіли континентом. Драконячий вогонь був погибеллю для міст, а драконячий апетит — загрозою для перших колонізаторів. Проти цих монстрів виходили битися чарівники. Для боротьби з ними створили відьмаків. Зараз дракони майже вивелися.
Ще зустрічаються вилохвости та ослизги, але в порівнянні з драконами вони виглядають так само, як горищний кіт на тлі тигра. Бестії ці були вибиті професіоналами, на зразок знаменитих Рубайл з Крінфріду. Алхімічні інгредієнти, отримані з тіла дракона, відноситься до числа найдорожчих на ринку і користуються великим попитом у чарівників. Печений хвіст дракона — це справжній делікатес.
Легенди свідчать правду: дракони люблять збирати скарби, і у них воістину нестримний апетит, який вони намагаються вгамувати, поїдаючи всіх без розбору живих істот. Подібно котам, вони охоче залишаються в місцях сили, дрімають на них, черпаючи магічну енергію. Втім, невідомо, для чого вони її використовують. Існують п'ять видів великих ящерів: білі, чорні, червоні, зелені і скельні. Золоті дракони надзвичайно мудрі, і здатні приймати вигляд будь-якої істоти, але це, звичайно ж, казки для маленьких дітей. Дракони безумовно розумні, але, швидше за все, не вміють розмовляти, а тим більше - звертатися в інших істот.
Під час зустрічі з драконом кращої тактикою залишається щира молитва всім богам без винятку. Атеїстам же слід бігти. Це, можливо, продовжить їм життя на кілька ударів серця. Потрібно підкреслити, що для непрофесіонала кожен з обраних варіантів закінчується смертю. Бореться з драконом, відьмак насамперед зобов'язаний стежити за вогнем: полум'яне дихання дракона моментально покладе край поєдинку. Ящери можуть літати, при цьому чудово маневрують і в битві охоче користуються цією перевагою. Відьмак повинен підніматися вище, щоб застати зненацька пролітає гада, а також ховатися від нього за стінами. Гірше удару драконівської лапи знайомство з драконячої пащею: смерть настає миттєво. Дракони, як і коти, люблять грати з видобутком, а тому іноді піднімають її в повітря, а коли іграшка їм набридне, роняють її вниз з великої висоти.
Дракон не чутливий до отрути, йому також не страшні мазі, що викликають кровотечі. На нього не діють пастки і бомби. Днем з вогнем залишається шукати сміливця, який повалив би дракона. Однак, при належній удачі, бестію можна порубати на шматки сокирою. Такого результату бою я і бажаю всім вбивцям драконів від щирого і чистого серця.

Цікавості Редагувати

  • Лицар Борх «Три Галки» — золотий дракон, «відьмак» серед драконів, що захищає їх від людей. 
  • У грі Відьмак 2: Вбивці Королів, присутня дівчина Саскія, яка є дочкою вищезгаданого персонажа, так само як і він може приймати вигляд дракона.
  • Найбільших втрат дракону завдає срібний меч, що суперечить книзі, де сказано, що срібло для особливих випадків: боїв з некрофагами, примарами, вампірами і перевертнями.
  • Найімовірніше дракониця Саскія в другій частині гри суміш зеленого і золотого дракона, що видно по забарвленню і за здатністю перетворюватися на людину.

Примітки Редагувати

  1. Хоча, жодного прямого посилання, яке б доводило це твердження, ніким не наведене.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі