FANDOM

Icon River.png

Дифня (пол. Dyfne) — річка, що протікає через королівство Едірн (в трьох днях шляху до кордону з Кедвена), через Долину Понтар, створюючи природню межу між королівством Едірн і спірними з Кедвеном землями, що отримали назву Верхній Едірн, чи Нижня Мархія.

На одному з мостів через річку Маркграф Мансфельд і маршал Менно Коєгоорн потиснули один одному руки при розділі Едірна.

У книгах Сапковського Редагувати

Ниньки різко пруть на північ, тіснять війська з Едірна до долини Понтар і до Дол Блатанна. Йдуть до нас, в Кедвен. Тому наказ для Бурої Хоругви такий: перейти кордон і швидко рухатися на південь, прямо до Долини Квітів. За три дні треба нам стати біля річки Дифні. Повторюю, за три дні, стало бути, риссю йти будемо. За річку Дифню - ні кроку.

— На мосту через річку Дифню, — докінчив Любисток, — вони потисли один одному руки. Маркграф Мансфельд з Ард Каррайга і Менно Коегоорн, головнокомандувач нільфгаардскими військами з Дол Ангра. Потиснули один одному руки над кровоточучим, догоряючим королівством Едірн, закріплюючи тим самим бандитський розділ здобичі. Самий жахливий з жестів, які тільки знала історія.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі