FANDOM

Дженґе Фретт (англ. Djenge Frett) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Гвинт: відьмацька картярська гра.

Найвідоміший мисливець за головами на північ від Яруги, родом з островів Скелліге[1].

Дженґе Фретт зустрічається відьмаку Ґеральту із Рівії біля селища Бландар, що на острові Ард-Скелліг.

Головною метою Дженґе Фретта є брати Гроссбарт — вкрай небезпечна банда головорізів, що підпалює будинки і вбиває простих жителів архіпелагу Скелліге.

Фретт виявив їх притулок на південному сході острову Ард-Скелліг. Розуміючи, що витримати нерівний бій з трьома озброєними до зубів головорізами, які будуть битися до останньої краплі крові, дуже складно, він просить відьмака допомогти йому.

Пістя того, як Ґеральт допоможе йому впоратись із головорізами Гроссбарт, Дженґе запропонує відьмаку працювати разом, але той відмовиться. Після завершення квесту Дженге буде стоять перед сундуком і бурмотати про те, що тепер йому потрібен човен, аби забрати всю цю здобич.

Запис в журналіРедагувати

Якщо мені коли-небудь набридне писати про Ґеральта із Рівії, я візьмусь за розповідь про Дженґе Фретта, мандрівного мисливця за головами. Ґеральт зустрів цю людину на Скелліге, куди він пішов полювати на горезвісних братів Гроссбарт. Згідно з інформацією Фретта, в даний час вони були залучені до якоїсь мерзенної справи в південній частині Ард-Скелліг.
Інформація Дженґе Фретта була вірною. Брати Гроссбарт дійсно ховалися на Ард-Скелліг. Ґеральт і найманець вирішили взяти їх разом.
Роботу було виконано. Світ був нарешті вільний від цих безжальних і кровожерливих братів. І все це було завдяки відважному Дженґе Фретту - і моєму любому другу, Ґеральту із Рівії.

Пов'язані квестиРедагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Дженге Фретт (Ґвент)

Дженґе Фретт присутній в вигляді срібної епічної картки фракції Скелліге у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, завдяки якій скидує на кладовище загін із колоди на вибір, а потім перетасовує її.

Опис картки:

Коли ордер каже "живим чи мертвим", більшість мисливців за винагородою просто вб'ють тебе. Не я. Я завсіди ловлю живцем. І нема сенсу мазати п'яти салом - краще змасти собі мотузку.

Цікавості Редагувати

  • Ім'я персонажа та його діяльність є відсиланням до персонажа «Зоряних війн», мисливця за головами Джанґо Фетта, який, в свою чергу, заснований на герої вестернів — Джанґо.

Примітки Редагувати

  1. Звісно, якщо вірити словам самого мисливця за головами.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі