FANDOM

Король Дезмонд (пол. Dezmod) — перший правитель Королівства Темерії, один з легендарних перших трьох людських правителів, двоє інших — Самбук і Кербін. Був одним з перших людей припливли на чотирьох кораблях. Є батьком Геддеса.

Дезмонд був самим багатим і могутнім з трьох владик, від якого бере свій початок Реданскій королівське дерево — був молодшим братом Самбука і принцом крові. Йому підпорядковувалися два з чотирьох прибулих кораблів. Існує переказ, що до берегів нового світу стихія принесла лише п'яту частину флоту короля Дезмонда.

Про нього збереглося вкрай мало інформації, навіть імені дружини не залишилося. Зате він часто фігурує в жартах, гуморезках, приказках і прислів'ях. Також, Дезмонд став шанованим серед краснолюдів, які часто використовували його цитати в розмовах.

Цитати Редагувати

У літературній серії фігурує кілька висловлювань короля Дезмонда, цитованих, в основному, краснолюдом Ярпеном Зігріном:

  • Як казав король Дезмонд, заглянувши в нічний горшок після того, як звільнив шлунок: «Розумом все це не осягнути».
  • «Прямо і сам не знаю, що про це думати», як сказав король Дезмонд, коли його прихопили на шахрайстві.
  • «Жарти в сторону», як сказав король Дезмонд, коли посеред бенкету гості несподівано почали синіти і помирати.

Правителі Темерії
Королі Herb Temeria0a Herb Temeria0b

Herb Temeria0c Herb Temeria

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт