FANDOM

Д'йин, або Джин (пол. Dżin) — легендарний геній повітря. Багато років тому маг минулого Джоффрі Монк знайшов усіх джинів повітря і заточив їх у пляшки. Якщо знайти таку пляшку з джином, то в обмін на свободу він виконає три бажання своєму визволителю, хоч і неохоче.

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»Редагувати

Запис в Бестіарії Редагувати

З глечика, який під час метушні впав на пісок, вирвався червоний дим, що світився ... Дим запульсував і на рівні голови поета зібрався у кулю неправильної форми...

Перше бажання, Історія фантастична в усіх відношеннях

Джин — могутній дух повітря, зосередження мощі цієї стихії, наділений свідомістю і характером - зазвичай препоганим. За легендою, джини здатні виконати навіть найвитонченіші бажання, хоча роблять це вкрай неохоче.
Надзвичайно могутні чарівники можуть захопити і приборкати джина і згодом використовувати його енергію для заклинань, замість того щоб черпати Силу з звичних джерел. Лише деякі чарівники зуміли взяти верх над джинами, оскільки джини, щоб уникнути подібної долі, б'ються з найбільшою рішучістю до останнього. Щоб зловити джина і підпорядкувати своїй волі, його спершу необхідно послабити, а це зовсім непросто.
Битва з джином виключно складна. Він з легкістю може кидатися такими закляттями, кожне з яких вимагало б шести років підготовки у кращих людських чарівників. Більш того, керуючи стихією повітря, вони можуть закликати найпотужніші бурі, урагани і шторми. На щастя, як і всякі магічні істоти, джини уразливі для срібла, сталь же не заподіює їм ніякої шкоди.

В бою допоможе:Редагувати

Цікавості Редагувати

Відео Редагувати

The Witcher 3 Djinn Boss Fight (Hard Mode)02:36

The Witcher 3 Djinn Boss Fight (Hard Mode)

Галерея Редагувати