FANDOM

Гуль (пол. Ghul; англ. Ghoul) — бестія, яка фігурує в іграх «Відьмак» та «Відьмак 3».

ОписРедагувати

Це звичайний падальник, разоритель могил, пожирає рештки розкладаються, не гребуючи, однак, і який-небудь свіженького, наприклад, не проти поласувати мандрівниками з торгового каравану, забрів у відвідувані гулями місцевості. На живих гуль нападає тільки коли дуже голодний, розлючений або полює в зграї.

Улюбленими районами проживання гулей — а значить, і особливо небезпечними вважаються некрополі і кладовища, руїни, підземелля і лабіринти, а також колодязі і оазиси в пустелях. В особливо великих кількостях гулей можна зустріти на місцях переймів, недавніх побоїщ.

З книг СапковськогоРедагувати

– Хм... Гуль, дядьку Весеміре, це чудовисько, що пожирає трупи. Зустріти його можна на кладовищах, біля курганів, усюди, де похОвують, ні, – де... ховають мерців. В не... некрополях. На місцях перейм, на побоїщах...
– Виходить, він небезпечний тільки для небіжчиків, так, чи що?
– Не тільки. На живих гуль теж нападає. Коли голодний або розлючений. Наприклад, коли йде бій... Багато загиблих людей...
– Що з тобою, Цирі?
– Нічого.
– Послухай. Забудь про минуле. Воно вже не повернеться.
– Я бачила... В Соддені Заріччі... Цілі поля... Вони лежали там, їх гризли вовки і дикі собаки. Клювали птахи... Напевно там були і гулі...
– Тому ти й вивчаєш гулів... Відоме перестає бути кошмаром. Те, з чим вмієш боротися, вже не таке й страшне... Як боротися з гулем, Цирі?
– Срібним мечем. На гуля діє срібло.
– Що ще?
– Яскраве світло. І вогонь.
– Значить, з ним можна боротися за допомогою світла і вогню?
– Можна, але небезпечно. Відьмак не повинен користуватися ні світлом, ні вогнем. Це заважає бачити. Яскраве світло відкидає тіні, а тіні ускладнюють про... рієнтацию. Битися завжди треба в темряві, при світлі місяця або зірок.

- Кров Ельфів

Гра «Відьмак» Редагувати

Корисні поради
  • Як і багато інших падальщики люблять вистрибнути з-під землі або сверзится зі стелі склепу і напасти зі спини. А тому треба бути пильними і стежити за медальйоном.
  • Силовий стиль використовувати проти одного супротивника.
  • Груповий стиль проти декількох супротивників.

Запис в Бестіарії Редагувати

Повір'я говорить, що гулі колись були людьми, які в свій час були змушені харчуватися трупами. Кілька років, проведених в темних склепах, перетворили їх у жахливих створінь. Вічний голод гулей здатне втамувати тільки людське м'ясо. Саме тому вони вбивають людей, залишаючи недоїдені залишки в затишних місцях своїх склепів.

Цікавості Редагувати

У книзі «Книга Страху і Відрази» описуються деякі трупоїди, в тому числі і гуль.

Запис у бестіарії Редагувати

Ходять гулі край дороги,
Зжеруть руки, зжеруть ноги,
Усього тебе зжеруть —
Обережний, друже, будь!
— Дитячий віршик
Гулів і гравейрів важко описати. Вони наче й нагадують людей, але водночас уособлюють повне заперечення людяності. Маючи руки й ноги, як люди, вони пересуваються рачки, як собаки чи борсуки. На їхніх обличчях можна впізнати знайомі риси, та марно шукати там прояви почуттів і розуму чи хоча б іскру свідомості. Керує ними один-єдиний невситимий потяг — пожерти людської плоті.
Гулі та їхні небезпечніші родичі, гравейри, зазвичай годуються в малих групах, що їх часом очолює альгуль. Оскільки найбільше їм до смаку свіжі трупи, вони з’являться поблизу недавніх могил: на кладовищах і бойовищах, у криптах і катакомбах. Не гребують вони й живим м’ясом, особливо коли мають чисельну перевагу.
Вишколеному відьмаку гуль не страшний, але слід пам’ятати, що поранені особини можуть впадати у відчайдушний шал. Тоді вони люто нападають, забуваючи про власну безпеку й нехтуючи ранами. Слід також пам’ятати, що гулі та гравейри найнебезпечніші в присмерку та вночі.
В бою допоможе
З нього можна отримати