FANDOM

Гуль — чудовисько в грі "Відьмак", "Відьмак 3: Дикий Гін ".

ОписРедагувати

Це звичайний падальник, разоритель могил, пожирає рештки розкладаються, не гребуючи, однак, і який-небудь свіженького, наприклад, не проти поласувати мандрівниками з торгового каравану, забрів у відвідувані гулями місцевості. На живих гуль нападає тільки коли дуже голодний, розлючений або полює в зграї. Улюбленими районами проживання гулей — а значить, і особливо небезпечними вважаються некрополі і кладовища, руїни, підземелля і лабіринти, а також колодязі і оазиси в пустелях. В особливо великих кількостях гулей можна зустріти на місцях переймів, недавніх побоїщ.

З книг СапковськогоРедагувати

" – Хм... Гуль, дядьку Весеміре, це чудовисько, що пожирає трупи. Зустріти його можна на кладовищах, біля курганів, усюди, де похОвують, ні, – де... ховають мерців. В не... некрополях. На місцях перейм, на побоїщах...
– Виходить, він небезпечний тільки для небіжчиків, так, чи що?
– Не тільки. На живих гуль теж нападає. Коли голодний або розлючений. Наприклад, коли йде бій... Багато загиблих людей...
– Що з тобою, Цирі?
– Нічого.
– Послухай. Забудь про минуле. Воно вже не повернеться.
– Я бачила... В Соддені Заріччі... Цілі поля... Вони лежали там, їх гризли вовки і дикі собаки. Клювали птахи... Напевно там були і гулі...
– Тому ти й вивчаєш гулів... Відоме перестає бути кошмаром. Те, з чим вмієш боротися, вже не таке й страшне... Як боротися з гулем, Цирі?
– Срібним мечем. На гуля діє срібло.
– Що ще?
– Яскраве світло. І вогонь.
– Значить, з ним можна боротися за допомогою світла і вогню?
– Можна, але небезпечно. Відьмак не повинен користуватися ні світлом, ні вогнем. Це заважає бачити. Яскраве світло відкидає тіні, а тіні ускладнюють про... рієнтацию. Битися завжди треба в темряві, при світлі місяця або зірок."

- Кров Ельфів

Гра «Відьмак»Редагувати

Корисні поради
  • Як і багато інших падальщики люблять вистрибнути з-під землі або сверзится зі стелі склепу і напасти зі спини. А тому треба бути пильними і стежити за медальйоном.
  • Силовий стиль використовувати проти одного супротивника.
  • Груповий стиль проти декількох супротивників.

Запис в Бестіарії Редагувати

Повір'я говорить, що гулі колись були людьми, які в свій час були змушені харчуватися трупами. Кілька років, проведених в темних склепах, перетворили їх у жахливих створінь. Вічний голод гулей здатне втамувати тільки людське м'ясо. Саме тому вони вбивають людей, залишаючи недоїдені залишки в затишних місцях своїх склепів.

Додатково Редагувати

У книзі "Книга Страху і Відрази" описуються деякі падальщики, в тому числі і гуль.

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»Редагувати

Ходять гулі близ дороги,
з'їли руки, з'їли ноги.
Буде їжі їм не дуже. Бережися ж і ти, друже!

~ Дитяча лічилка

Запис в Бестіарії Редагувати

Гулів і гравейрів нелегко описати. З одного боку, вони нагадують людину, але з іншого - повна її протилежність. Хоча руки і ноги у них (за винятком ступень і долонь) людські, вони ходять рачки, подібно собакам і борсукам. Обличчя у них, як у звичайних чоловіків, однак не варто шукати в них і сліду хоч якихось почуттів, розуму і хоча б іскру свідомості. Ними рухає тільки одне: невситима жага свіжого людського м'яса.

В бою допоможе
З нього можна отримати

Додатково Редагувати

  • На відміну від першої частини, тут ходять гулі на 4-х лапах і нагадують химер з гри "S. T. A. L. K. E. R: Поклик Прип'яті".
  • Вміє регенерувати здоров'я, причому досить швидко.
  • У третій частині гулі є першими чудовиськами, з якими зіткнеться Відьмак.

Монстри серії про Відьмака
В книгах про Відьмака Глас розуму IV: Мантихорвивороткамглякжагницяжрякхимералісовиквампіргульгравейрперевертеньгігаскорпіонстригаупирягакікімораглумець
Глас розуму V Вилохвіст чи Летюга
Край світу
Гра Відьмак 2 Дракон
Гра Відьмак 3 Кокатрикс чи КуроліскКрижаний велетень
Інше МонстриШаблон:Монстри

Виноски Редагувати