FANDOM

Гравейр (пол. Graveir) — різновид гулів. Зустрічається досить рідко. Нападає бездумно, покладаючись на свою силу. Харчується виключно добре «лежалими» трупами — вбиту жертву грайвер забирає в зручне місце, чекаючи, поки та гарненько не протхне. Слід враховувати що найменше пошкодження у грі при зіткненні з грайвером кінчається зараженням трупною отрутою.

Дані з книг Сапковського Редагувати

— Як боротися з гулем, Цирі?
— Срібним мечем. На гуля діє срібло.
— Що ще?
— Яскраве світло. І вогонь.
— Значить, з ним можна боротися за допомогою світла і вогню?
— Можна, але небезпечно. Відьмак не повинен користуватися ні світлом, ні вогнем. Це заважає бачити. Яскраве світло відкидає тіні, а тіні ускладнюють о-о... рієнтацію. Битися завжди треба в темряві, при світлі місяця або зірок.
— Абсолютно вірно. Правильно запам'ятала, тямуща дівчинка. А тепер поглянь на цю гравюру.
— Уууу...
— Згоден. Ця сук... Це істота не з красивих. Це гравейр. Гравейр — різновид гулей. Він дуже схожий на гуля, але набагато більший.
Відрізняють його також, як бачиш, три кістяних гребеня на черепі. Решта — як у будь-якого трупоїда. Зверни увагу: кігті короткі і тупі, придатні для розгрібання могил, для риття землі. Потужні зуби, якими він дробить кістки, і довгий тонкий язик, щоб вилизувати з них мозок і жир, що розклався. Сало, що добряче засмерділося, для грайвера — делікатес... Що з тобою?
— Ннннічоого...
— Ти зовсім бліда. І зелена. Дуже мало їси. Ти снідала?
— ТаааК... їла...
— Про що це я? Ага, мало не забув. Запам'ятай, це важливо. У грайверів, гулів та інших чудовиськ з цієї групи немає власної екологічної ніші. Вони — релікти періоду Сполучення Сфер. Вбиваючи їх, ми не порушуємо систем і зв'язків, що склалися в природі, в нашій теперішній сфері. Ці чудовиська чужі нашій теперішній сфері, їм тут немає місця. Це ти розумієш?
— Розумію, дядьку Весеміре. Геральт мені пояснював. Все знаю. Екологічна ніша — це...
— Добре, добре. Я знаю, що це таке. Якщо Геральт пояснив, повторювати не треба. Повернемося до грайверів. На щастя, грайвери зустрічаються досить рідко, тому що це вкрай небезпечні сук... Гмм. Найменше пошкодження при сутичці з грайвером кінчається зараженням трупною отрутою. Яким еліксиром виліковується зараження трупною отрутою? Ну?
— «Іволгою».
— Правильно. Але краще уникати зараження. Тому, борючись з грайвером, не можна наближатися до поганця впритул. Треба завжди тримати дистанцію, а удар наносити з наскоку.
— Хм... А яке місце найкраще його трахнути?
— Не трахнути, а тріснути. Тепер перейдемо саме до цього. Дивись...

- Кров Ельфів -

Гра «Відьмак» Редагувати

Енциклопедична довідка Редагувати

Bestiary Graveir full

Клас: Падальники.

Запис в Бестіарії Редагувати

Graveir22

Після війни з Нільфгаардом гравейри стали справжнім лихом. Раніше про них чули лише фахівці, професійні винищувачі чудовиськ. Проста людина не могла відрізнити гравейра від гуля. А сьогодні кожна дитина назубок знає опис гравейра. І люди, що живуть поблизу поля битви або кладовища, поповнюють це опис мальовничими розповідями про жахливі бойнях, учинених цими безжалісними істотами.

Додатково Редагувати

  • Їх останки не будуть містити кісток гравейра, якщо у вас немає запису про гравейрах в Бестіарії.
  • Для виконання контракту на гравейров від ипата Велерада, знадобляться п'ять кісток гравейра.
  • Ветала — незвичайний гравейр, наділений людськими рисами, гострим розумом і здатністю говорити. Коли Геральт зустрічає його, він обмірковує, чи вбити істоту або залишити його жити далі, як унікальне створіння, здатне раціонально виправдати свій спосіб життя, нікого не вбиваючи.
  • У грі «Відьмак» є «Книга Страху і Відрази» в якій згадуються всі падальщики, в тому числі і грайвер. Так само в грі згадується в книзі «Сполучення Сфер».
  • У 3 частині гри згадується неодноразово, хоча самого монстра не присутній.

Виноски Редагувати

Монстри серії про Відьмака
В книгах про Відьмака Глас розуму IV: Мантихорвивороткамглякжагницяжрякхимералісовиквампіргульгравейрперевертеньгігаскорпіонстригаупирягакікімораглумець
Глас розуму V Вилохвіст чи Летюга
Край світу
Гра Відьмак 2 Дракон
Гра Відьмак 3 Кокатрикс чи КуроліскКрижаний велетень
Інше МонстриШаблон:Монстри

Випадкова вікі