FANDOM

Голос розуму (пол. Głos rozsądku) — оповідання зі збірки «Останнє бажання», розділене на сім інтерлюдій перед кожним новим оповіданням.

Події відбуваються відразу після подій розповіді «Відьмак». Поранений у сутичці з упирицею Ґеральт відправляється на лікування в Елландер, храм богині Мелітеле.

Опис сюжетуРедагувати

Голос розуму IРедагувати

Іола, жриця богині Мелітеле, входить в покої до Геральта. Далі вони займаються коханням.

Голос розуму IIРедагувати

Неннеке будить Геральта і Іолю. Дівчина збентежена швидко йде. Нэннеке починає оглядати свіжі рани відьмака. Вона засуджує його за отримані поранення і звинувачує в цьому втрачену ним реакцію. Відкинувши її слова, він все ж слідує її поради і після огляду вирушає на прогулянку.

Гуляючи по храму в пошуках Іолі і Неннеке, він виявляє останню. Обговорюючи майбутній транс, Геральт висловлює сумніви з приводу доцільності заходу. Незважаючи на його слова, Неннеке все ж наполягає на цьому.

Голос розуму IIIРедагувати

  • У храм приходить Фальвік і Тайлес, лицарі ордена Білої Троянди, з місією від князя Ереварда.
  • Вони вимагають негайного відходу Геральта з території храму. Неннеке не погоджується з цим і, незважаючи на їхні погрози, намагається їх прогнати.
  • Протягом розмови Фальвік торкається теми різанини в Блавікені.
  • Геральт провокує Тайлеса. Той викликає його на дуель.
  • Неннеке все ж вдалося їх умовити піти. Йдучи, вони обіцяють незабаром знову повернутися.

Голос розуму IVРедагувати

Геральт Іолі розповідає, яка прийняла обітницю мовчання про відьмака, згадує своє дитинство в Каер Морені, Весеміра, своє перше благородне діяння. Розмірковуючи про свою долю, він розповідає їй про принцип "Меншого Зла".

Голос розуму VРедагувати

Неннеке повідомляє Ґеральту про прихід до нього Любистка, його кращого друга. Для надійності діставши пляшку спиртного, в процесі душевної розмови Геральт скаржиться на сумну долю відьмаків. Лютик йому на це з іронією в голосі розповідає про зниклу професію мисливців на єдинорогів. Після цього вони разом пригадують їхню першу зустріч.

Голос розуму VIРедагувати

Геральт приходить в печеру, де Неннеке збирає свої рідкісні трави. Мова заходить про Йеннефер. Неннеке повідомляє йому про її прихід, що стався два місяці тому. Геральт дістає дорогоцінні камені і просить їх їй передати. Неннеке відмовляється і нагадує йому про майбутній транс з Іолею. Геральт, не зважаючи на її умовляння, від нього відмовляється.

Голос розуму VIIРедагувати

При спробі з'їздити в місто з Любистком, Ґеральт натикається на лицарів "Білої Троянди", що вже чекали їх. Тайлес, незважаючи на пояснення відьмака, наполягає на дуелі. Поговоривши з капітаном варти Тайлеса, Геральт погоджується на поєдинок, незважаючи на абсурдні вимоги.

Відбувається короткий бій з підлітком. Ґеральт, зробивши сальто, змушує Тайлеса поранити самого себе мечем. Денніс Кранмер оцінює це і визнає його перемогу.

Повернувшись в храм, Ґеральт разом з Любистком готується до відходу. Неннеке повідомляє йому, що поповнила його запаси еліксирів і просить приймати її ліки. Іоля передає йому коробку з еліксирами, їх руки стикаються. Дівчина, починаючи здригнутися в конвульсіях, бачить видіння про майбутнє Геральта. Неннеке, заспокоївши Іолю, просить забрати її назад в храм. Незважаючи на прохання матері Неннеке залишитися, він їде разом з Лютиком.}}

Кінець деталей сюжету.

ПерсонажіРедагувати

Головні героїРедагувати

Другорядні персонажіРедагувати

ЗгадкиРедагувати

ГеографіяРедагувати

Королівства і населені пунктиРедагувати

Назви природних об'єктівРедагувати

МонстриРедагувати

Виноски Редагувати