FANDOM

Гноми (пол. Gnomy) — дуже маленькі істоти, з витягнутими гострими вухами і довгим носом.

Опис Редагувати

Можливо, після вранів — найдавніша раса на континенті. Це дуже дивна і втаємничена раса. У містах поза Магакамом гноми зустрічаються неймовірно рідко. В основному вони живуть в горах Тір Тохайр.

Основне місце проживання гномів — гірський хребет Магакам на кордоні Темерії і Едірну, а саме гора Карбон, де розташовані численні кузні, плавильні цехи і лабораторії гномів. А також гори Тір Тохайр.

У металургії гноми перевершили всі інші раси. Виготовлена ними зброя є найціннішою на континенті, а мечі ґвіхіри — кращі в світі.

Однак, гноми живуть і в містах (правда, вкрай рідко, і, мабуть, є самою меншістю). Молоді гноми, завдяки своїй старанності, служать в банках: спочатку посильними, потім писарчуками і маклерами.

Під час війни з Нільфгардом гноми практично не зустрічаються в місцях боїв. Також гноми не брали участь в повстаннях скойа'таелей з причини своєї невойовничої натури. Не дивлячись на це, люди відносять расу гномів до нелюдей, і, як і будь-які інші нелюди, гноми зобов'язані платити завищені мита, та податки.

Цікавості Редагувати

Примітки Редагувати

Раси і фракції
Гуманоїдні раси Aen ElleAen SeidheAen UndodВраниГамадріадиГномиДоплер чи МімікДріадиЕльфиКраснолюдиЛімоніадиЛюдиНімфиНизушкиРусалкиСильфідиСтарші раси
Негуманоїдні раси ДракониЄдинорогиЗолотий драконСильван
Інше Королева полівРасиШаблон:Раси