FANDOM

Ґерд (англ. Gerd) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Відьмак зі школи Ведмедя. Знищив королеву сирен Мілюзіну, завдяки чому став другом ярла Торґейра Червоного з роду Турсехів і багатьох острів'ян зі Скелліґе.

Розшукувався за злочини вчинені проти Княжої Тіари володарки Лукомор'я, а саме: образа княжого достоїнства, збройний опір княжої варті, співпраця з узурпатором і інші проступки, що несуть шкоду підданим Княжої Тіари. Насправді він відмовив княжні Ользі Ланге-Хаара в проханні вбити її вітчима, щоб зайняти трон. Після сходу на престол, володарка Лукомор'я і сюзеренка Геліболу початку гоніння за відьмаків.

Був виявлений на Скелліге лицарем Халіміром і його загоном в селі Фірсдаль.

Після перепалки, де місцеві захищали Герда як серцевого товариша, Халімір спалив корчму дотла і кинувся в погоню за відьмаком.

Його наздогнали біля зруйнованої фортеці Етнір на півночі Ард Скелліг, де він готувався до сутички зі стриґою за дорученням ярла Торгейр Червоного. Загін Халіміра напав на нього із засідки з усією силою. У сутичці Ґерд вбив п'ятьох воїнів, а самого лицаря важко поранив і обрушив на них звід фортеці (швидше за все за допомогою знака Аард).

Загинув під час нападу Чорних на замок ярла.

Пов'язані квести Редагувати