FANDOM

ДжиннВ3.png
Генії (пол. Geniusz) — істоти, що живуть в одному з чотирьох вимірів магічного світу[1].

Кожна Площина заселена відповідними Геніями:

  • Д'жінні — генії Площини Повітря; 
  • Маріди — генії Площини Води; 
  • Іфрити — генії Площини Вогню; 
  • Д'ао — генії Площини Землі.

У книгах Сапковського Редагувати

— Що воно таке — геній? — запитав Невіль. — І що треба тій Йеннефер?
— Чародії, — пояснив Крепп, — черпають свою міць із сил природи, а точніше — з так званих Чотирьох Елементів, або Первістків, які популярно звуться стихіями. Повітря, Вода, Вогонь і Земля. Кожен із цих елементів має свій власний Вимір, що на жаргоні чаклунів зветься Площиною. Існують Площина Води, Площина Вогню і так далі. Виміри ті, для нас недоступні, заселені істотами, званими геніями...
— Званими у легендах, — перебив відьмак. — Бо наскільки мені відомо...
— Не перебивай, — обрізав Крепп. — То, що відомо тобі небагато, було ясно вже під час твоєї розповіді, відьмаче. Тож тепер мовчи і слухай того, хто мудріший за тебе. Повертаючись до геніїв: є їх чотири роди, як є чотири Площини. Існують д'жінні, істоти повітряні, маруди, пов'язані з елементом Води, іфрити, які є геніями Вогню, і д'ао, генії Землі.

Останнє бажання, ст. 231-232

Цікавості Редагувати

  • При затриманні, кожен геній виконує тільки три бажання «нового господаря».
  • У Виміри, населені цими істотами неможливо потрапити звичайній людині.
  • «Останнє бажання» — згадувана в грі «Відьмак» наукова праця в обкладинці з тисненням, присвячена геніям стихій.

ПриміткиРедагувати

  1. Чотири Елементи, або Первістки — місця, звідки чародії черпають свою міць. Існують елементи Повітря, Води, Вогню і Землі. Кожен із цих елементів має свій власний Вимір, що на жаргоні чаклунів зветься Площиною.

Випадкова вікі