FANDOM

Гвинт: відьмацька картярська гра (англ. Gwent: The Witcher Card Game) — комп'ютерна колекційна картярська гра по всесвіту «Відьмак», розроблена CD Projekt RED і яка поширюється на моделі free-to-play.

Гра була анонсована 13 червня 2016 року для всіх трьох платформ: PC, PlayStation 4 і Xbox One.

Офіційна заява Редагувати

Дозвольте сказати ще раз: я хочу подякувати всім фанатам «Відьмака» і Гвинта в особливості за цю колосальну підзарядку, яка надихнула нас на створення Гвинта як самостійної гри. "Колосальна" - відмінне слово, адже ми отримали тисячі листів з усього світу, нам дзвонили, писали пости на форумах і все це здавалося абсолютно нереальним. Я пам'ятаю момент, коли телефони і інші гаджети просто не замовкали, і все про одне: Гвинт або нічого. Гравці створили більше 40 фанатських версій гри, вони друкували власні карти, робили справжні дерев'яні ігрові дошки - це шалено здорово.
Ми постаралися вкласти в Гвинт всю вашу любов і енергію, якими ви з нами ділилися. Якщо вам подобалася ця карткова гра в «Відьмак», я думаю, мені не варто вмовляти вас записатися на участь в бета-тесті. Якщо ви ще не грали в Гвинт - зараз саме час. Реєструйтеся на playgwent.com безкоштовно беріть участь в тестуванні (воно почнеться у вересні для PC і Xbox One, PlayStation 4 також приєднається пізніше). Діліться з нами вашими враженнями. Розкажіть, що вам подобається і що не подобається. Що нам потрібно замінити або поліпшити. Ви хотіли, щоб гвинт став самостійним проектом, і ми люб'язно просимо вас допомогти зробити цю гру ще краще і по-справжньому вашої.

— Марчін Івінські, засновник CD PROJEKT.

Особливості Редагувати

Оберіть сторону, складіть колоду - боріться з друзями по всьому світу! Редагувати

Гвинт один на всіх, але ви можете вибрати одну з декількох унікальних фракцій:

Грайте з друзями або беріть участь в рейтингових матчах заради титулів і слави!

Блефуйте до переможного! Редагувати

У Гвинт від вас зажадають не тільки хороших карток, а й уміння мислити стратегічно. Ми постараємося підібрати вам суперників з картами, за силою приблизно рівними вашим. Хитруєте, розставляйте пастки, провокуйте супротивника завчасно викласти цінні карти. Або пожертвуйте одним раундом, щоб здобути тріумфальну перемогу в наступному.

Дослідіть світ! Редагувати

Над створенням Гвинту працювала команда, яка створила гру Відьмак 3: Дикий Гін. Вас чекає світ, повний пригод. По ходу розповіді, розділеного на кілька частин, вам не раз доведеться робити важкий вибір, а потім спостерігати за наслідками ваших рішень.

Режими Гри Редагувати

  • Сюжетна Кампанія - командуйте арміями під час відомих подій світу відьмака!
  • Рейтингові Матчі - підніміться з самих низів до легендарного рівню.
  • Дружні Матчі - перевірте свою колоду, випробуйте нові стратегії, або просто покажіть свою колекцію рідкісних анімованих карт.

Відео Редагувати

Галерея Редагувати

Посилання Редагувати

Випадкова вікі