FANDOM

Вічний вогонь (польск. Wieczny ogień) — оповідання зі збірки Анджея Сапковського - "Меч Призначення". Геральт зустрічається з Любистком в Новіграді. Вирішивши зайти в таверну, вони не припускали що зустрінуться там з доплером на ім'я Дуду.

Опис сюжетаРедагувати

Обережно: Увага 02 Далі текст містить деталі сюжету.

Геральт відвідує Новіград з метою закупівлі нового спорядження та куртки. Після благополучно скоєних покупок він в одному з провулків зустрічає Лютика, що посварився з однією зі своїх коханок по імені Веспуля. Вирішивши не чекати кінця скандалу, бард пропонує відвідати таверну "Наконечник Піки". Там вони зустрічають знайомого з Жовтцем торговця Даінті Бібервельта. Через деякий час в таверну вривається інший розлючений низовик як дві краплі води схожий на Даінті. Зав'язується бійка результатом якої стало піймання лже-Даіті, якого відьмак тут же скував в срібні ланцюги.

Геральт визнає в істоті допплера, а справжній Даіті розповідає історію про його пограбування двійником. Їх розмова про покупках самозванця перериває Дечка яка повідомила про прихід відвідувачів. Щоб не привертати уваги компанія вирішує на час звільнити допплеру від ланцюга і дати йому перетворитися назад в нізушка. Відчувши свободу Дуду (так здалося істота) виривається і тікає на вулиці міста. Увійшовши в цей час чиновник Шван не звертаючи уваги на метушню виставляє Даінті рахунок на величезний податок з його прибутку.

Зупинившись поруч з міським фонтаном Геральт, Лютик і Даінті починають думати про те як вибратися з цієї делікатної ситуації. Так і не прийшовши до якогось рішення відьмак зауважує оточуючих їх людей в чорному. Незабаром з'ясовується що це храмова варта прийшла разом з їх главою по імені Ляшарель. Той повідомляємо їм про що надійшов з боку шинкаря доносі на них і його подальшої незавидною долі. Сказавши щоб їх компанія забиралася з міста він іде. Відразу після цього до Даіті підходить йому знайомий купець Ондатр і вітає з величезною прибутком через переворот в Повіссе. Нічого не розуміє нізушек вирішує відправитися за відповідями в банк до Вімм Вівальді.

Банкір повідомляє купцеві про його останні угоди з яких виходить що тепер нізушек став вельми багатий. Не знаючи що думати з цього приводу він губиться. До них в контору входить молодий гном повідомляючи про те що купець Бібервельт просить надіслати на Західний Базар 30 крон. Дізнавшись де Дуду, компанія негайно оговтується до нього.

Помітивши допплеру відьмак переслідує його і незабаром наздоганяє в крамниці з м'ясом. Дуду перетворюється в Геральта тим самим намагаючись налякати його але марно. Як Відьмак не хоче завдавати шкоди міміку так і Дуду не хоче битися з ведьмаком. Вирішивши що їхні танці з мечами марні Мімік знову змінює форму, звертаючись на цей раз, в Лютик. Відьмак прощається з ним і простежує поглядом до виходу щоб побачити як Веспуля, побачивши свого улюбленого барда, вдаряє йому по голові чавунною сковорідкою. Вирішивши не лякати натовп втратили свою форму Жовтцем Геральт обертає його килимом. Поруч з місцем раптово виявляється Ляшарель. Наказавши вже прийшов в себе Дуду обернутися назад в Даіті він з посмішкою на обличчі питає у справжнього Даіті хто, так схожий на нього нізушек, йому доводиться. У тому йому Даіті відповідає що це його троюрідний брат який зовсім недавно призначив його своїм представником в Новіграда. Опинившись задоволеним відповіддю Ляшарель розмовляє з ведьмаком про його справжню природу. Вирішивши повеселитися за рахунок знову возз'єднатися сімейства Бібервельтов, Лютик пропонує піти в бордель. Ніхто не виявляється проти

Кінець деталей сюжету.

ПерсонажіРедагувати

Головні героїРедагувати

Другорядні персонажіРедагувати

ЗгадуванняРедагувати

ГеографіяРедагувати

Королівства та населені пунктиРедагувати

МонстриРедагувати

ІстотиРедагувати

Випадкова вікі