FANDOM

Вісенна (пол. Visenna) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій.

Цілителька і магістр Кола Магів, учасниця Друїдського Кола. Можливо, живе в районі Майени. Мати відьмака Ґеральта.

ОписРедагувати

ЗовнішністьРедагувати

  • Приваблива жінка невисокого зросту з маленькими і м'якими руками.
  • На рудому волоссі носить діадему з халцедоном, прикриту перев'язкою зі зміїної шкіри.
  • Красиве обличчя з м'якими рисами, маленьким носом і вузьким підборіддям.

ХарактеристикаРедагувати

  • Вельми сильна чарівниця, що володіє знаннями як в лікувальній магії, так і в некромантії.
  • Віддає перевагу подорожам на самоті, одягаючи для більшої непривабливості чоловічій одяг.
  • Будучи цілителькою, вона має м'який характер і властиве цій професії милосердя. Незважаючи на це, вона любить керувати людьми і аж ніяк не відноситься до скромниць у поведінці.

Участь в літературній Сазі Редагувати

З ймовірним батьком Геральта Вісенна познайомилася на дорозі, що веде до села Ключ. Помітивши пораненого подорожнього, друїдка вирішує вилікувати його і допомогти дістатися до села. Пізніше з'ясовується, що колишній розбійник і найманий вбивця Корін потрапив в пастку, розставлену чарівником-ренегатом Фрегеналем спеціально для Вісенни.

На знак подяки за порятунок свого життя Корін допомагає Вісенні звільнити село Ключ і найближчі території від загону найманців і чудовиська Кощія, за допомогою яких Фрегеналь тероризував околиці.

Під час пригоди Корін з'ясовує, що головним завданням Вісенни був не порятунок людей, а повернення в Коло Магів секретів, які чарівник-ренегат викрав у друїдів. Ця інформація змушує Коріна відчувати страх перед магинею.

Корін і Вісенна з моменту першої зустрічі відчувають один до одного потяг.

Незважаючи на те, що чарівниці в більшості своїй не можуть мати дітей, Вісенна є винятком з цього правила. Народивши дитину, вона залишає його в Каер Морені, попередньо сказавши Весеміру його ім'я. Цією дитиною був Ґеральт.

Згодом, через багато років, вона зустрічає Ґеральт, буквально примчавшись до нього на допомогу, коли він був у критичному стані. Використавши всі свої сили, вона насилу виліковує його. Ґеральт упізнав свою матір, але Вісенна не витримавши почуття провини збігає, попередньо змусивши знесиленого Ґеральта заснути на ліжку.

В коміксі «Дорога, з якої нема вороття» Редагувати

Visenna comix

Вісенна є персонажем коміксу «Droga, z której się nie wraca».

Цікавості Редагувати

  • Коли їй було 14 років і вона навчалася в Майені, там у всю ходили чутки про її пригоди з чоловіками.
  • У молодості була дуже цинічна при контактах з чоловіками.
  • Постійно розмовляє зі своїм пестрокрилим птахом, якого використовує як розвідника.
  • На відміну від серіалу, Вісенна сама віддала відьмакам Ґеральта на виховання. У той час як в серіалі дитину у неї забирають насильно за Правом Несподіванки.

Випадкова вікі