FANDOM

Вімме Вівальді (пол. Vimme Vivaldi) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі доповнення «Серця з каменю» до відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Ґном, голова «Банку Вівальді» в Новіграді і хороший друг Дейнті Бібервельда.

Участь у літературній Сазі Редагувати

Під час подій оповідання Вімме Вівальді є головою однойменного філіалу банка в Новіграді. Товаришує з Дейнті Бібервельдом, якому часто давав авалю на вексель.

Коли Ґеральт, Любисток і Дейнті прийшли до банку, Вім детально розповів їм про махінації Дуду.

У книгах СапковськогоРедагувати

— Прошу до кабінету, панове, — сказав Вімме Вівальді.
Банкір старанно причинив двері кабінету, пригладив довгу, білу, виплекану бороду, тут і там поплямовану чорнилами, поправив бордовий оксамитовий кубрак, що ледь сходився на чималому череві.

Меч Призначення

Доповнення «Серця з каменю» Редагувати

Запис в журналі Редагувати

Ґномська банківська традиція сягає часів, коли легендарний король Темерії Дезмод був іще шмаркачем і на хліб говорив «ліп», а на мухи — «юхи». Відтоді банки таких родин, як Джанкарді, Вівальді й Чанфанеллі невтомно розвивали свою справу, відкриваючи відділення й філіали в усіх великих містах Півночі.
Вімме Вівальді був один із продовжувачів тієї традиції. Цей шанований діловий ґном керував найбільшим новіґрадським банком. Спізнавши Вімме добрих кільканадцять років тому, ми з Ґеральтом завжди цінували його як поштивого й ретельного фінансиста.
Навіть у ті важкі для нелюдів часи, про які я вам оповідаю, керований ним банк давав чималий зиск.

Примітки Редагувати

  1. Якщо ніхто з братів Борсоді не виживе, Вівальді перетворить аукціонний будинок у філію свого банку в Оксенфурті.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі