FANDOM

CqD0IpWLOZubUbtQFrTrZG1sZfD

Відьмак (пол. Wiedźmin; англ. The Hexer) — польський серіал, знятий студією Heritage film за мотивами подій книжкової саги А. Сапковського «Відьмак».

Оригінальна назва: Wiedzmin
Рік випуску: 2002
Жанр: Фентезі, серіал
Режисер: Марек Бродський
Виробництво: Heritage Films, Польща
Тривалість: 13 серій по 45 хвилин

В ролях:

Про фільм Редагувати

Телесеріал Відьмак знятий за однойменним літературним серіалом польського фантаста Анджея Сапковського, а зокрема книг «Меч Призначення» і «Останнє бажання».

У незапам'ятні часи, коли по землі бродили велети й гноми, а підступні дракони викрадали прекрасних принцес, безстрашні відьмаки захищали світ від чудовиськ, що загрожували людям. Серед них був Ґеральт із Рівії, вихованець мудрих друїдів, що присягнувся допомагати всім, хто опинився в біді, не втручаючись у мирські справи.
Але криваві монарші розбрати і людська жорстокість змусили його встати на сторону маленького королівства Цинтра, яке лягло жертвою раси надлюдини, що кров'ю і мечем завойовує сусідні країни. Тепер відважний Ґеральт повинен обійти півсвіту, щоб розшукати викрадену королеву Цирі, бо тільки вона може відновити мир і порядок в рідній Цинтрі.

Примітка Редагувати

  • Ще до першого показу серіал був випущений у вигляді 130-хвилинного телефільму, що представляє собою скорочену версію серіалу.

Відмінності від книги Редагувати

Найважливішою відмінністю є події, описані в перших трьох серіях, котрі мають назви «Дитинство» і «Людина. Перша зустріч». Основна кількість цих подій не мала місця у книзі, меншість же була згадана побіжно у вигляді спогадів Геральта. Нагадаємо, що перший розділ книги починається з опису мандрівок вже дорослого, досвідченого Ґеральта.

Крім цього, є ще безліч неузгодженостей в усьому сюжеті серіалу. Так, наприклад, його автори чомусь вбили матір Неннеке та інших жриць. Мабуть, це їм здалося більш логічним, ніж описаний Сапковським розвиток сюжету.

Відмінності між фільмом і серіалом Редагувати

Телефільм є скороченою і перемонтованою версією серіалу. Саме ця версія переважно піддавалася критиці з боку прихильників за сильно скорочений сценарій:

Дитинство Ґеральта і його навчання в Каер Морені у фільмі повністю вирізані і показані у вигляді коротких «флешбеків», в той час як в серіалі вони займають всю першу серію.
* 1. Дитинство
* 2. Наука
* 3. Людина: перша зустріч
* 4. Дракон
* 5. Уламок льоду
* 6. Каланте
* 7. Долина Квітів
* 8. Разпуття
* 9. Святилище Мелітеле
* 10. Менше зло
* 11. Лютик
* 12. Фальвік
* 13. Цирі

Критика Редагувати

Серіал самому Сапковському дуже не сподобався [1]:

На зустрічі з читачами, пан Анджей відразу попросив, щоб про екранізацію «Відьмака» питань не задавали. Коли всеж хтось завів про це мову, Сапковський вигукнув: «Але я ж просив, я ж просив! Зараз пост - польський католик, шляхтич не може матом говорити. Не можна вживати мат в пост!».

Думки фанатів розділилися: з одного боку, малий бюджет зіграв на користь серіалу, місцями Останнє Бажання і Меч Призначення буквально цитуються; з іншого - сюжет спотворили майже наполовину, сюжети з книг розрізані й перемішані, додано багато зайвого, деяких важливих персонажів, що фігурують в продовженнях книг - убито, як то (Неннеке й Іоля Перша).

Примітки Редагувати

  1. http://www.mirf.ru/Articles/art934.htm

Відео Редагувати

Відео
Ведьмак сериал 01

Ведьмак сериал 01

Перша серія
Ведьмак сериал 02

Ведьмак сериал 02

Друга серія
Ведьмак сериал 03

Ведьмак сериал 03

Третя серія
Ведьмак сериал 04

Ведьмак сериал 04

Четверта серія
Ведьмак сериал 05

Ведьмак сериал 05

П'ята серія
Ведьмак сериал 06

Ведьмак сериал 06

Шоста серія
Ведьмак сериал 07

Ведьмак сериал 07

Сьома серія
Ведьмак сериал 08

Ведьмак сериал 08

Восьма серія
Ведьмак сериал 09

Ведьмак сериал 09

Дев'ята серія
Ведьмак сериал 10

Ведьмак сериал 10

Десятая серія
Ведьмак сериал 11

Ведьмак сериал 11

Одинадцята серія
Ведьмак сериал 12

Ведьмак сериал 12

Дванадцята серія
Ведьмак сериал 13

Ведьмак сериал 13

Тринадцята серія