FANDOM

Відьмак Полювання

Відьмак: Полювання (пол. Wiedźmin: Polowanie) — короткометражний фан-фільм, знятий за мотивами подій літературного циклу А. Сапковського «Відьмак». Вихід картини очікується на грудень 2016 р.

Режисер: Олесь Юсипчук
Оператор: Володимир Паськів, Олег Тибінка
Композитор: Володимир Шайкін
Сценаристи: Олег Куліков, Олекса Мельник
Студія: Iyusypchuk Brothers, PlayUA

У ролях: Даріуш Яніскі, Олександр Геруцький, Соломія Томків та інші.

Про фільм Редагувати

Фільм Відьмак: Полювання знятий за однойменним літературним серіалом польського фантаста Анджея Сапковського, та його ігровими адаптаціями від компанії CD Projekt RED.

Довгий і тернистий шлях проходить наша короткометражка про Відьмака. Приємно, що шанувальники чекають та постійно питають, коли можна буде переглянути стрічку.
Після отримання возів критики на трейлер (як позитивної, так і негативної), постпродакшн затягнувся ще на два місяці, що збило раніше заплановану дату релізу.
Як режисер, а отже і керівник проекту, прошу вибачення за цю затримку. Сподіваюсь, вже до кінця літа всі зможуть спокійно переглянути короткометражку на презентації у Києві, Львові, Коломиї, або ж одразу в інтернеті. Також всі шанувальники, що підтримали нас коштами, отримають обіцяні подарунки!
А поки що робота триває. Ми на фінішній прямій!
Олесь Юсипчук, режисер.

МузикаРедагувати

Для короткого фільму «Відьмак: Полювання», над яким вже тривалий час працює незалежна творча група, було написано справжній самостійний саундтрек, що мотивами перегукується із музикою з гри «Відьмак 3». Комопозитор фільму — Володимир Шайкин.

Попри те те, що загальна робота над саундтреком була закінчена ще на початку року, зараз тривають допрацювання й правки. Оскільки фільму прибавилось ще кілька хвилин екранного часу, відповідно і збільшився об’єм музики.

Загалом у стрічку ввійшли 12 треків, які будуть доступні доброчинцям грошозбірної кампанії на подарунковому диску з усіма матеріалами цього фанатського проекту. Треклист виглядає отак:

  • Вступ (трейлер);
  • Таверна;
  • Єннефер;
  • Старі друзі;
  • Трісс;
  • Таверна 2;
  • Сердечне роздоріжжя;
  • Слабкість;
  • Пияцтво;
  • Втеча;
  • Простір і час;
  • Кінець.

ВідеоРедагувати

Відьмак Полювання — трейлер фан-фільму UKR01:01

Відьмак Полювання — трейлер фан-фільму UKR

Випадкова вікі